| Edderkoppdyr Taranteller, skorpioner og andre edderkoppdyr |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Akershus (:
Alder: 18
|
Roseaen min skal molte nå
Men jeg lurer på om det er noe spesielt jeg må gjøre under og etter..? Vet at jeg ikke skal mate før en eller to uker etter moltet, og ha høy fuktighet. Men hvor høy fuktighet? Og er det noe annet jeg må passe på?Takker for svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
|
Nå skal det sies at jeg ikke kan så mye om tellaer, men jeg har hatt en rosea å snakker ut i fra erfaringer jeg hadde med den. Som de fleste andre dyr så klarer di seg veldi bra selv. Trives tellaen der den er så er det vel ikke noe i veien for at den skal kunne molte problemfritt, jeg gjorde aldri noe ekstra for min å hadde aldri noen problemer av den grunn, vokste å ble svær gjorde den.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ok. Tusen takk
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Nå er moltingen ferdig
skal jeg ta ut den delen hun har "gått" ut av? eller skal det bare ligge? Første gang for meg dette
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
er heller ikke ekspert
Men om den molter i hule tar du det bort når den "rydder" hammet ut selv, om den molter ute så kan du ta det vekk med en gang!.:. NFredrik !! Rett meg om jeg tar feil !! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Grattis med første molt
![]() Du kan ta ut det gamle hammet om du får tak på det uten å forstyrre henne. Er hun i nærheten av det, eller du må om møblere for å få tak på det, så la det ligge til hun er kommet litt til hektene igjen. Mvh Robin
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ok
Tusen takk alle sammen
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
legg inn bilde av den nymoltede da
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Før molt: (veldig dårlig bilde
men det er det beste jeg har xD)![]() Og etter: ![]() Kameraet mitt er ganske dårlig så det går ikke an å ta nærbilder uten at det blir skurrete men jeg må nesten leve med det til jeg får mer penger ![]() Hun var vel 10-11 cm i BS før molt og ca 14 cm etter
0.1 G. Rosea0.0.1 C. Cyaneopubescens Ønskeliste:Grammostola Pulchra R.I.P B. Smithi - Incendio Sist endret av Ada93; 28-12-2007 kl 18:48. Begrunnelse: redigere litt småting |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| molt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| postultimate molt!! | h11te | Taranteller | 23 | 26-07-2008 12:06 |
| A.Seemanni molt...? | Renor | Taranteller | 11 | 07-11-2007 05:34 |
| et par spørsmål, molt osv. | Androctonus | Skorpioner | 6 | 17-07-2007 09:49 |
| molt? | duefjes | Småprat | 9 | 03-07-2007 10:33 |
| molt | Taranteller | 2 | 30-06-2007 11:02 | |