| Driftsmeldinger Her finner du informasjon som omhandler driften av siden. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Som et resultat av tabben med galleriet (les tråd Galleriet - Hva har skjedd) har DanFekar og jeg kommet frem til at det beste for alle parter er å gjøre en liten endring på Galleriet som forhåpentilgvis alle sammen vil like.
Alle har nå et personlig billedarkiv under kontroll panelet deres, Bilder og Album Bildene dere legger opp her kan dere selv bestemme om skal være offentlige eller private. Albumet dere har under kontroll panelet blir nå deres nye personlige album. Det gamle galleriet lager vi om til et offentlig album som vi bruker til konkurranser osv. Dere har alle for øyeblikket 20mb plass i galleriet deres. Max billedstørrelse 2572 x 2572 pixler, 4mb eller totalt 100 bilder. De gamle bildene i Galleriet vil jeg prøve å samle sammen og legge i passende kategorier som offentlige bilder, bilder av mer privat art vil jeg om ønskelig flytte over i deres private album. Jeg vil komme tilbake til dette når vi har kommet så langt. For at de av dere som ønsker bildene i trådene deres tilbake raskt har jeg nå enderet editerings tiden på gamle innlegg til 70 dager. ( Edit funksjonen vil om en tid bli satt tilbake til 5 dager). Jeg gjør oppmerksom på at missbruk av edit funksjonen vil bli slått ned på og innlegget som er urettmessig endret tilbake stilt til opprinnelig stand. Håper dette er en løsning vi alle kan leve med ![]() Om dere trenger hjelp, er usikkre på noe så skrik ut! Sist endret av Frogger; 10-08-2008 kl 19:05. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Dette likte jeg !
''Personelig galleri'' For en idè tenkte jeg. Dette er utrolig bra gjort Frogger og DanFekar ! Stå på ! Eneste er at det tar litt tid å få lastet opp bilder. Og åssen kan jeg endre ''theme'' på galleriet ? Så på ditt og der var det grønt sumpaktig .. (?)
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Admin
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
|
hmm.. ser ut til at det er en feil i instillingene, det skal jeg få fixet med en gang!
Takk for at du sa ifra! Edit: Da skal det være fixet.. Om noen andre har opplevd noe tilsvarende så skrik ut! Sist endret av Frogger; 07-09-2008 kl 21:06. Begrunnelse: Oppdatering |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Lurte på om hva den beste størrelsen på bildene er?
for når jeg legger inn mine så blir de så store at må scrolle opp å ned å frem og tilbake for å se bildet, hehe tenkte at jeg må nok få de i en passende størrelse slik at bildet vises utenat man må scrolle
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Max oppløsning er 2572x 2572px eller 4 mb. Total plass i albumet er 20mb.
Bildene blir nå (da jeg ble minnet på å slå på funksjonen, takk Soli) reskalert, men det lønner seg nok å skalere bildene ned før de blir lastet opp.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| nytt, personlig |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Galleri/Bilder | smurfearne | Hjelp! | 4 | 12-11-2008 12:14 |
| PM og Galleri fra gamle reptilfreaks siste sjangse | Frogger | INFORMASJON | 0 | 15-01-2008 09:42 |
| klarer ikke laste opp bilder på privat galleri. | cobra_kai | Småprat | 2 | 05-03-2007 23:14 |
| hvordan får jeg flyttet bildene fra mitt galleri??? | Barbro | Småprat | 2 | 15-10-2006 13:01 |