| Driftsmeldinger Her finner du informasjon som omhandler driften av siden. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Arbeidet med å uvikle og forbedre reptilfreaks ytterligere er noe som vi har jobbet jevnt med siden vi oppgraderte reptilfreaks Julen 07.
Nå har det gått et halvt år og det er dermed på tide med noen nye overraskelser og for noen kanskje også noen nedturer. ![]() Reptilfreaks vil bli oppgradert i løpet av sommeren og i den sammenhengen har sett litt på hva som fungerer bra og hva som ikke fungerer fullt så bra på siden.
Kom gjerne med kommentarer, ønsker eller linknende.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Jeg har alltid hatt lyst til å bruke bloggen, har bare ikke hatt tid. Men nå har jeg begynt! Og jeg skal fortsette, og håper andre også gjør det! Blog er morro, ikke fjern den, snille Frogger
![]() Ellers gode forslag
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Hva med og en egen kategori som heter bilder og putte alle bildetrådene inn der, som feks: kryp, arachnoboards, arachnofreaks, bugnation, osv....
Delt opp i underkategorier som terrarier, reptiler, edderkopper osv.....
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
hei, tilbake og klar til å klage
![]() Huleboer som jeg er hadde det vært greit med en alfabetisk liste med faktaarkene, og ikke fordelt på en og en bokstav. For eks. tror jeg jeg klarer å scrolle gjennom de 33 (?) ederkopfaktaarkene uten å klikke meg gjennom hele alfabetet og finne tomme kategorier. En helt enkel grå liste er midt i blinken for meg ![]() (Mexican Red-Knee ~ Brachypelma Smithi skal ikke den for eks. stå på b ? )
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Sorteringen av fakta arkene er automatisk og de sorteres på første bokstav i headeren. Derfor havner Mexican Red-Knee ~ Brachypelma Smithi på M istedet for B.
Det beste ville nok vært å hatt en mulighet til å sortere både på latinsk og på Common name, men det er dessverre ikke mulig enda. Etterhvert vil vi lage flere underkategorier slik at f.esk Taranteller og Skrorpioner får egen kategori istedet for å ligge flatt under Edderkoppdyr kategorien. Samme vil skje med Reptiler. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Burde bli strenger på hvordan folk skriver syns jeg
Greit nok at folk har dysleksi, men det bør være "påbudt" at folk bruker spellcheck eller lignene
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Enig i at enkelte bør ta seg sammen når det gjelder skriving vi tar også kontakt med de som skriver dårlig. Det var bl.a derfor jeg tok opp dette i en egen tråd for en stund siden. I flere tilfeller har vi tatt opp dette med de det gjelder, også sendt direkte linker til programmer som de kan bruke for å skrive bedre uten at det ser ut til at det virker.
Vi kan ikke kan er å tvinge noen til å bruke spellcheck eller liknende. Spellcheck fungerer heller ikke når folk blander inn dialkekt og sms språk. Sist endret av Frogger; 11-07-2008 kl 18:16. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Bør hvertfall bli strengere. er en del som ikke skjerper seg også. Er ikke alle jeg kan forstå en gang.
|
![]() |
| Emner |
| forbedring, reptilfreaks, videreutvikling |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bli med å rydde reptilfreaks! | Frogger | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 8 | 13-02-2008 23:22 |