| De "ekstra" eksotiske herptilene Hardcore forum for de som tar hobbyen mot det ekstreme. Stikkord: GIftig, ekstra stort, eller ekstra kraftig bitt. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Fant dette bildet i dag: -link-
Det er en Olivenpyton (Liasis olivaceus), som har fanget seg en Wallaby. Synes det var litt stilig, så jeg deler det ![]() Om noen har en link til et sted med bra informasjon om Olivenpyton (bortsett fra wiki), så er det bare å poste det her!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Oliven Pyton er en av de slangene jeg godt kunne tenkt meg . er utrolig flott men er 2 arter
(Liasis olivaceus) oliven pyton kan 4.5m (Liasis olivaceus barroni) Pilbara oliven pyton denne er den som blir størst skal kunne bli 6.5 m Er sagt er noen i statene som har den største arten . de er utroligt flotte pytoner synd ikke ser så mye til de. kan legge til er en art utenfor australia som kalles oliven python også Apodora papuana som kan bli 4.5 ca
|
![]() |
| Emner |
| bilde, olivenpyton, wallaby |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Følg Terrarie byggingen bilde for bilde. | Løven31 | Terrarier | 31 | 20-07-2007 11:39 |
| bilde av skinken min | haplopelma_freak | Mine Herptiler | 0 | 03-04-2007 13:31 |
| froske bilde | anaconda92 | Frosker | 0 | 05-02-2007 14:55 |
| froske bilde | anaconda92 | Frosker | 0 | 05-02-2007 14:55 |
| Bilde str | myraas | Småprat | 6 | 25-07-2006 12:26 |