| De "ekstra" eksotiske herptilene Hardcore forum for de som tar hobbyen mot det ekstreme. Stikkord: GIftig, ekstra stort, eller ekstra kraftig bitt. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Jeg tenkte vi kunne starte en tråd hvor vi kan poste filmer funnet på youtube, eller andre streamingsider. Filmer som selvfølgelig holder seg til temaet dette forumet har, er informative, eller bare spennende.
Jeg vil starte med denne filmen, som er en informativ film av NG om, Cryotelytrops albolabris (Trineresys albolabris) aka whitelipped pitviper. YouTube - Deadly Venomous Viper Viridovipera
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
God ide Virdovipera
![]() En artig informativ film om Gabonviper YouTube - Gaboon Adder vs. Rat Kongekobra tar for seg en rottesnok YouTube - Cobra vs. Rat Snake Boomslange tar for seg en kameleon YouTube - Boomslang vs. Chameleon Litt av hvert (inneholder noen bilder som følge av puffadder bitt) YouTube - City Overrun by Snakes En film som viser den nye oppdaget arten Naja ashei som er verdens største spyttekobra YouTube - World's Largest Spitting Cobra
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Fant denne i dag, syk størrelse på den slangen.
Austin Stevens med en Lachesis muta muta aka "Bushmaster". YouTube - Austin Stevens Bush Master Snake
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Siden det er bare slange filmer her, så slenger jeg ut noen øgle filmer
![]() Denne syns jeg er genial, å man vet jo hva som vinner ![]() YouTube - Cobra vs. Monitor Lizard Haha, ler hver gang (hun er jo dum som går så nerme for å teste grenser) ![]() Tror ikke dette gjør godt for å si det sånn ![]() YouTube - girl gets tail whipped by komodo dragon Legger ut flere etterhvert
|
![]() |
| Emner |
| filmer, youtube |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |