| D.I.Y Gjør det selv Bor det en liten Petter Smart i deg? Her er forumet for de som ønsker å lage ting selv! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Alder: 34
|
Nå er jeg i gang med å legge silikon (+jord) over bakgrunnen jeg har laga avfugeskum. Jeg er halvveis og er allerede ganske lei. Det er noe kliss og tar en evighet. Så jeg lurer på hvor nøye jeg må være? Det blir et vivarium med vannfall og dam, og i dammen skal de bo snegler. Vil de dø hvis fugeskummet kommer i kontakt med vannet på en liten flekk?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Alder: 34
|
Da har jeg gjort så godt jeg kunne. Føler meg ikke 100% sikker på at jeg har dekka all fugeskummet med silikon, men håper på det beste.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Hei! Jeg vil tro dette går helt bra. Uansett hvor nøye du er med å legge på silikon og torv vil det være tusenvis av bittesmå flekker du ikke får med, eller som dukker opp av seg selv etter bruk(gjerne noe år, men..) disse ser du mest sansynlig ikke engang. Av egen erfaring har ikke dette vært til noe skade på dyr(altså dyr+fugeskumkontakt) så vil tro det går bra.
|
|
![]() |
| Emner |
| fugeskum, silikon |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva er de ekleste levene dyret du har vært i kontakt med? | ilder-lady | Småprat | 22 | 07-08-2010 17:33 |
| Er i kontakt med UV GUIDE UK! | Gibbs | Utstyr | 9 | 12-04-2009 03:32 |
| Hvordan komme i kontakt med oppdretter? | Tarantell? | Småprat | 2 | 03-01-2007 04:28 |