"

Reptilfreaks.no > Terrarier og vivarier > D.I.Y Gjør det selv Ombygging av akvarium til terrarium :D

D.I.Y Gjør det selv Bor det en liten Petter Smart i deg? Her er forumet for de som ønsker å lage ting selv!

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10-11-2011, 22:54   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard Ombygging av akvarium til terrarium :D

Hei hei

Starta litt i dag med ombygging av akvariumet mitt mangler bare listene til dørene men di kommer
Dette terraet kosta meg 35 kr og noen timer ^^ haha
Vedlagte miniatyrbilder
Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0493.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0495.jpg  
Sokken91 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-11-2011, 00:57   #2
Reptilfreak

Standard

Blir ca 6 cm overlapp på dørene i front litt vel! mye men jeg er ikke god nok te og kappe glass at jeg tør og ta av dem 2cm vær så lar det bare være Skal uansett være muligt å løfte glasset ut da det er satt sammen

Som alle andre prosjekt så bruker jeg så mye som muligt av det jeg selv har ligganes

Ps: Glassene skal ikek stå der eller se slik ut men var en liten test for og se om det ble heeelt jæveligt med glasset slik
Vedlagte miniatyrbilder
Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0496.jpg  
Sokken91 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 12-11-2011, 17:35   #3
Reptilfreak

Standard

Kommet litt lengre.. fonten jeg lagde ble utrolig mye mer vasnekelig en jeg hadde regnet med.. dermed ble det mye søl og kliss med silikon men men det går vel greit hehe bare topp front og dørene som venter nå men venter på listene
Vedlagte miniatyrbilder
Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0499.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0500.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0501.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0502.jpg  

Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0503.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0504.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0505.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0506.jpg  

Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Gammel 12-11-2011, 18:09   #4
Reptilfreak

nileas sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
Meldinger: 230
Standard

Kjempe stilig^^,
nileas er offline  
Svar med sitat
Gammel 12-11-2011, 19:19   #5
Reptilfreak

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av nileas Vis post
Kjempe stilig^^,
Hehe takk takk

Her er 2 bilder til liten prøve med dørene ''på''
Vedlagte miniatyrbilder
Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0507.jpg   Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0508.jpg  
Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Gammel 12-11-2011, 23:04   #6
Reptilfreak

Standard

Yes da gjenstår kun liste montering og feste gitteret på toppen helt igjen ikke gjort enda med tanke på om kanskje noe ledninger skulle inn der ^^
Vedlagte miniatyrbilder
Ombygging av akvarium til terrarium :D-imag0510.jpg  
Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
60L akvarium som terrarium? Sokken91 Utstyr 3 01-07-2011 16:46
Akvarium om til terrarium Thorbjoern Terrarier 7 24-05-2011 19:42
Akvarium fester til terrarium Sour Terrarieutstyr 3 17-01-2010 19:06
Ombygging av akvarium til terraium for skorpion, hjælp! mviken Skorpioner 7 04-12-2009 01:20
Rengjøring av Akvarium\Terrarium jarex Terrarier 5 09-07-2008 16:19

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 09:22.