| D.I.Y Gjør det selv Bor det en liten Petter Smart i deg? Her er forumet for de som ønsker å lage ting selv! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Hei hei
![]() Starta litt i dag med ombygging av akvariumet mitt mangler bare listene til dørene men di kommer ![]() Dette terraet kosta meg 35 kr og noen timer ^^ haha |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Blir ca 6 cm overlapp på dørene i front litt vel! mye men jeg er ikke god nok te og kappe glass at jeg tør og ta av dem 2cm vær så lar det bare være
Skal uansett være muligt å løfte glasset ut da det er satt sammen ![]() Som alle andre prosjekt så bruker jeg så mye som muligt av det jeg selv har ligganes ![]() Ps: Glassene skal ikek stå der eller se slik ut men var en liten test for og se om det ble heeelt jæveligt med glasset slik
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Kommet litt lengre.. fonten jeg lagde ble utrolig mye mer vasnekelig en jeg hadde regnet med.. dermed ble det mye søl og kliss med silikon men men
det går vel greit hehe bare topp front og dørene som venter nå men venter på listene
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
|
Kjempe stilig^^,
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hehe takk takk
![]() Her er 2 bilder til liten prøve med dørene ''på'' |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Yes da gjenstår kun liste montering og feste gitteret på toppen helt igjen ikke gjort enda med tanke på om kanskje noe ledninger skulle inn der ^^
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 60L akvarium som terrarium? | Sokken91 | Utstyr | 3 | 01-07-2011 16:46 |
| Akvarium om til terrarium | Thorbjoern | Terrarier | 7 | 24-05-2011 19:42 |
| Akvarium fester til terrarium | Sour | Terrarieutstyr | 3 | 17-01-2010 19:06 |
| Ombygging av akvarium til terraium for skorpion, hjælp! | mviken | Skorpioner | 7 | 04-12-2009 01:20 |
| Rengjøring av Akvarium\Terrarium | jarex | Terrarier | 5 | 09-07-2008 16:19 |