| D.I.Y Gjør det selv Bor det en liten Petter Smart i deg? Her er forumet for de som ønsker å lage ting selv! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
Hei!
jeg lurer på om noen av dere har en genial måte å lage et topplokk på et akvarium som ikke har for mye lufting har keisere og hadde det perfekt men jeg kuttet av toppen for å lage mer lufting så endte det med att hele lokket ble lufting og det ble for mye lufting som gjorde det litt tørrere der inne, så nå har jeg tatt keiserne inn i et mindre terra og må få noe gjort slik at jeg kan slappe litt mer av når det gjelder fukting! Noen tips?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
kjøp hjørnelist som du kapper til, å galvanisert fluenetting som du stifter fast fra undersiden. funker fett har gjort det samme selv når jeg bygde om et akvarie til trra
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
Hah! genialt!
Vett du om hvor de selger galvanisert fluenetting?? hjørnelister finner jeg vell på bygg butikker!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
jeg kjøpte det på jernia i hønefoss der var rullen 1 meter høy så var bare å klippe av så mange cm man ville ha i bredden
kostet vel 69 kr for 1meter x 60cm.hjørne lister finner du på bygge sjappa nær deg. men greit å ha en kapp sag så du får gjæret de i 45 grader. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva kan man ha i et akvarium? | Sebastian | Terrarier | 18 | 20-02-2012 15:10 |
| 60L akvarium som terrarium? | Sokken91 | Utstyr | 3 | 01-07-2011 16:46 |
| Hjelp til akvarium. | Gresskaret990 | Andre dyr | 2 | 14-02-2011 10:04 |
| pinnedyr i akvarium | monjanse | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 2 | 21-10-2009 11:00 |
| Vask av akvarium..? | Kendra | Slanger, øgler og skilpadder | 6 | 01-10-2009 09:07 |