| Byttelån av dyr for parring. Utvekslingsforum for avlsprosjekt (OBS! gjelder kun for virvelløse dyr) |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
Jeg har 3 huer som er klare for noen unger her
![]() Den ene er Pterinochilus murinus RCF vaker dame som er klar for litt sprell ![]() Å så min voksne Haplopelma lividum ho er å klar for en hann. Så håper noen har disse 3, jeg låner gjerne å kan godt kjøpe om økonomien min tillater det, om jeg låner vill jeg at det skal vere 60/40 av eggsekken da jeg gjerne vill ha noe mer en den som låner bort hannen sin, å jeg vill å ha noe ekstra for jobb av eggsek, så vill ha 60% av sekken, jeg føler det høres mye ber ut egentlig, eller så kan det diskuteres. Ja jeg leter å etter en Chilobrachys sp hann, dette kan bli litt vanskelig sia dette er en ukjent art tydeligvis, men er nok noen som vet hva den selges som kanskje, eller om noen har en hann til den, jeg leger ut noen bilder av den så kanskje noen kan kjende den igjen ![]() Ho er 16-17 cm + har ikke målt ho men jeg kjøpte den da den var 16-17 å da var den adult så skifta den et ham å den voksa ikke no særlig så er ca 16-17 enda tenker jeg, vill ikke måle den da den er hissig å har en gift som ikke jeg vill ha i meg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så håper noen vet om en hann til ho da ho har lakt 2 u-befrukta eggseker hos forje eier så ho vill nok ha noen unger å passe på tenker jeg ![]() Hels ta kontakt på PM eller MSN alexias88@hotmail.com eller mob med der får dere når vi snakker heller. Jeg bor i Vest-agder i Vennesla
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 2 hanner og 1 hunn | Kris10an94 | Taranteller | 6 | 24-07-2008 18:58 |
| Flere hanner til utlån | robert | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 21-03-2008 14:17 |
| Hanner ønskes | robert | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 10-03-2008 23:03 |
| flere hanner | therabro | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 03-03-2008 14:21 |
| Carausius morosus hanner | Kristian262 | Pinnedyr | 2 | 29-11-2006 06:48 |