| Byttelån av dyr for parring. Utvekslingsforum for avlsprosjekt (OBS! gjelder kun for virvelløse dyr) |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Østfold
Alder: 28
|
Hei har en kjønnsmoden poecilotheria regalis hanne som er klar for litt action..
Har også en poecilotheria rufilata hann som ble kjønnsmoden for en stund siden Noen her som har snøring nok på avel og har lyst til og prøve så kom igjen Mvh Alex
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Det er hvertfall en del hunner i bergen, om ikke min han klarer alle så kan vel din hann slippe til
PM Allan
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Okay
regalis du tenkte på? Sende han en post i morgen eller noe Takk takk Mvh alex |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Jeg har forsåvidt en P.Regalis hunne, men har aldri avla før, da hunnene i de parene jeg har ikke er kjønnsmodne enda..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ok ja har ei hunne jeg også men er ikke kjønns moden hu heller.. har levert en regalis hanne til parring alt men har 2 se så er bare trist om han blir bortkastet lissom, da de ikke lever så lenge etter de har blitt kjønnsmodene, men om noen har ei nyskifta hue er jeg klar for og prøve min er helt ny skiftet og klar for action
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har en regalishunn. Har også en hann som ikke er voksen ennå, så kan gjerne prøve å parre henne med en annen så lenge.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Sted: Akershus
|
Sitat:
Vil tro regalisen min er kjønnsmoden, mente bare at de tarantellene jeg selv har par av så er ikke hunnene der klare enda så jeg har ikke fått dannet meg noen erfaring med avl enda Forsåvidt så har ikke regalisen skiftet ham på sikkert ett år, så kan være lurt å vente til hun evt. har skiftet... Hadde vært fint å få avkom på henne forsåvidt..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| P. rufilata med syste - operasjon | Viridovipera | Taranteller | 1 | 22-09-2008 22:25 |
| p.regalis | Kris10an94 | Taranteller | 3 | 06-05-2008 11:27 |
| Poecilotheria rufilata - New Home | rioth | Taranteller | 4 | 10-06-2007 22:43 |
| Poecilotheria rufilata | misspower | Taranteller | 30 | 07-03-2007 01:47 |