| Byttelån av dyr for parring. Utvekslingsforum for avlsprosjekt (OBS! gjelder kun for virvelløse dyr) |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
Hei, jeg har en P.regalis som skulle være en hann, men for meg så ser det ut som ei jente.
Den har et fint belte på abdomen og like farger som mine andre regaliser har, så fra mine øyne ser dette ut som ei jente. Kan heller ikke se at pedepalpene har blitt noe større. Så jeg har to hunner som er kjønnsmodne, den ene er fullt utvokst, den andre har én ham igjen til adult, men vil jo anta at hun fortsatt er kjønnsmoden? Men altså jeg søker etter en kjønnsmoden hann, eller en som er ett hamskifte unna. Jeg kan gjerne kjøpe og gjerne låne. Jeg har det slik at om jeg låner den og hannen dør hos meg vil du få 50% av sekken om vellykket sekk, overlever den så sender jeg 40% av vellykket sekk. Så klart dette kan diskuteres, men jeg ser dette som mer rettferdig
liker du soffaflis? Sist endret av sveinjo; 07-02-2009 kl 23:57. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Søker 1.0 Avicularia versicolor | stig | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 12-11-2008 18:37 |
| Søker reptiler for å ta bilde av de. | saroksta | Fotoforum | 3 | 29-01-2008 13:40 |
| Mann søker kvinne!! | Gibbs | Agamer | 0 | 11-11-2005 00:30 |
| Søker hjelp! | snoken | Gekkoer | 11 | 01-09-2005 23:01 |