| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Syns Shisa kom med en fin ide og tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av hvordan det går med "sneipen" boaen jeg fikk tidligere i år.
Han spiser godt er ALTID klar for mat uavhengi av hamskifte eler noe, driter som han skal. Terrairet har altid mellom 60 og 80% fuktighet han bader frivillig gnaske ofte virekr som han liekr og svømme under vann. Sover en del på den kalde siden så det kan vel være siden sommern er på vei og rom tepraturen er ganske høy og derfor vil jo glasset i terrarier være varmere. tempraturen inne i terrairet er altid den samme. Her er noen bilder ![]() Sorry for dårlig fokus, speilrefleksen er stjært så bruker lite dritt kamera Ute å klatrer, plaserte en 750 tusj så man kan samenligne størelsen ![]() Fortsatt på klatretur han er glad i og henge på hylla Høyre og varme siden av terrariet Venstre Kalde side av terrariet Hele terrariet Kom gjerne med tilbakemeldinger: ![]() Altid kos
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Grimstad en plass
|
ser bra ut det der, søt liten sak, 1 ting eg så, den biltmea termometer\hygrometer saken, den bør du ikke stole på har en slik selv å den viser 99% på fuktigheten hele tiden i Terrariene mens jeg kjøpe en slik en på dyrebutikken å den viser 85%
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Vakker boa
Fine bilder.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Tusen takk allesammen
Den er kanskje ikke til å stole på da er den ike rba nok for sneipen men den har iallefall vist meg når det er for tørt eller på vei til å bli det da om det er 70 eller 80 % er det farlig forsjell frem til jeg får råd til en ny en?
|
![]() |
| Emner |
| boa, min, oppdateringer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|