| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
De er så små det er vrient og ta bilde av, de er bare såvidt lang nok til og penetrere menneskehud og noen knøtasmå bloddråper som resultat.
her er ett bilde av skallen til en annen rottesnok, kornsnoken er den minste av rottesnokene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
noen i det hele tatt som har blitt biti av en boa c her ?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Spontan:
En boas tenner som ung, er helt lik ett voksent individs tannsett. og det kjennes. vis uhellet er ute må du aldri finne på og prøve og dra den av vis den henger, da blir skaden på deg større, samt den kan ta skade av det, den må slippe selv om du så må holde den i en bøtte vann. De fleste reptiltenner er rettet bakover og inn i gapet, for att ting skal gå enkelt inn, men ikke kunne stikke av. Shisa: ja det er mange som har blitt bitt av boa, jeg og. en liten boa en knapt merkbart, men når den passerer 3 meter gjør det vondt....veldig vondt. Men har og ett mye roligere gemytt som voksen enn som liten, da er enkeltindivider sinna, noen er derimot roligere. Smerten kan mest sammenlignes med og fylle en plankebitt med små spikrer og gi deg selv en rapp med den. Sist endret av Gobblin; 13-04-2008 kl 19:56. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
oki
hehe er en grunn til atte jeg holder meg til små slanger hehe skal vell skaffe meg en kp men ikke enda blir vell i løpet a året
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kornsnok, tenner, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Stort problem..Tella uten tenner. | moniq | Taranteller | 45 | 27-08-2008 20:37 |
| kornsnok egg | junzzi | Boa og pyton | 15 | 25-03-2008 14:09 |
| Kornsnok i hus:D | Miroxx | Snoker | 36 | 14-10-2007 11:46 |
| Om eg får kornsnok... | Olliw | Snoker | 4 | 22-08-2007 20:25 |
| Dårlige tenner på min a. seemani? | hell | Taranteller | 7 | 05-12-2006 11:44 |