| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Nå har jeg vært og tittet litt rundt om i Sverige, og bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til våren.
det blir: 1.1 Konge Python 100% het PiedBall 0.1 Konge Python Normal skal bruke vintern på og få ferdig Terra prosjektet dette tror jeg skal bli gøy
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Kult at du fant ut hva du skulle ha! Velkommen i klubben, jeg skal kjøpe meg en Boa constrictor imperator fra mexico eller belize, fra h+e stöckl
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
ja vi får satse på noen PiedBall etterhvert
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Spennende!
Venter spennt på kontinuerlige bilder av prosjektet ![]() Hva ligger prisen på for disse? Sitat:
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Har fått antydet en pris på ca 8000-10000 SEK for et avels par.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen/Hordaland
|
Ok, takker for svar
Er dette vanlige priser eller? Beklager visst jeg ødelegger tråden din her nå, prøver å lære litt om slanger generelt skjønner du.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ødlegger ingen ting du da. tror det varierer litt i pris men kjøper du et avels par på en messe så gir du fra 8000-12000.- men skal du ha 100% PiedBall par må du vel ut med ca 17000-25000.-
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: norge
Alder: 26
|
Priser paa hete dyr varierer stort fra juvenile dyr til adulte dyr.
Jeg skal kjope meg 1.1 100% het albino boa c juveniler og de koster 4000. Skal jeg ha 0.1 adult koster de 25000. Kan og nevne at de kommer og 0.1 albino boa. Iallefall de som er planen
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Ok, det blir sikkert spennende...
Men når dere sier 100% het mener dere at de ikke kan få noen normale da? Hvis det er 2 stykk, altså?
|
![]() |
| Emner |
| endelig, funnet, jeg, kjøpe, skal, slangene |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skal endelig få en skjeggis | Agamer | 13 | 02-11-2007 13:49 | |
| Skal kjøpe meg Landskilpadder. | carmencita | Skilpadder | 37 | 02-10-2007 06:24 |
| Hei jeg skal kjøpe øgle... hva trenger jeg? og hva må jeg? | baggis | Småprat | 8 | 24-04-2007 16:40 |
| Skal kjøpe meg en tarantella | Kristin2 | Taranteller | 16 | 11-01-2007 21:13 |
| Skal kjøpe meg scorpion for første gang... Tips = THX :) | lector | Skorpioner | 29 | 03-05-2006 15:01 |