| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Hei,
lurte på om noen visste ca hvor axanthic Python regiuser ligger i pris. Har lest at de er relativt dyre siden de er en av to ingredienser (sammen med ablino) for å få Snow(-ball) pythoner. Eksempel bilde. Jan Philip
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg vil tippe dyrt, ettersom en Pastel jungel kommer helt opp i 22 000 kr stk, og jeg tror de er litt mer vanlige morpher enn den du nevnte.
Innmari vakker morph, da, har lyst på selv! =) Rettelse: Jeg søkte litt på internett, og fant denne linken. Her står det at de blir solgt for 3000 USD, ca underkant av 17 000 kr. Oi... eller denne hvor de kommer opp i 54 000 kr... o_O |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
tja, eller black eyed leucist. ligger på 15.000,- euro. ikke billig.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Tenkte meg det var noe sånnt. Skjønner ikke hvem som gidder å bruke så mye penger på et dyr, som plutselig kan bestemme seg for å sulte seg ihjel.
Axanthic er egentlig den eneste morphen jeg liker, så om den ligger så sykt høyt, blir det nok en "normal" en. Om jeg bestemmer meg for regiusen. Om Exopet (Gobblins omplaserings greie) er skikkelig igang når det blir aktuelt med slange, tror jeg jeg satser på å skaffe en derfra. Mye bedre å gi en slange et nytt hjem, enn å bruke masse penger på en helt ny en ^^ Takk for svar, Jan Philip.
|
![]() |
| Emner |
| axanthic, python, regius |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mojave python regius... | CamStatic | Boa og pyton | 24 | 20-02-2008 20:04 |
| Python regius i hus. | Jabbe | Boa og pyton | 23 | 04-02-2008 18:15 |
| Python Regius - Kongepyton | Løven31 | Slangefakta | 0 | 20-01-2008 19:07 |
| bur til python regius | haplopelma_freak | Snoker | 12 | 25-06-2007 19:30 |
| Konge Pyton (Python Regius) | Varanen69 | Slangefakta | 0 | 26-04-2004 05:42 |