| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Bare noen bilder av våre tre nysete familie medlemmer:
Våre to nye boas ![]() Vi tror det er en jente og en gutt, så når de er parringsklare må vi separere dem siden de er av samme kull. Men intill videre koser de seg sammen i en buske i terra og har fått navnene, Mitzy(jenta) og Yosh(gutten, som også betyr "all right!" på japansk) Her er bilde av begges haler. Vi tror de er redtails, fargene r i vertfall veldig klar og tydelig! ![]() Så er det min lille sinnatagg. Det er det han blir kaldt her hjemme nå. Går helst under navnet striker>< ![]() Vet ikke åssen det er med foringsbilder, moderator får slette de om det er for "ille" ![]() Han beskytten maten sin litt før han spiste den>< ![]() Her ser du virkelig godt mønsteret hanns ![]() Ganske søt;p ![]() Det var litt om våre nysete, og kjenner jeg typen rett har vi helt sikkert en orange brasiliansk regnbue boa om to lønninger.>< han jeg kjøpte rosenboan av, solgte nemmelig to slike>< Men nå har jeg fått ristet av litt kjedsomhet, så da sier jeg bare, nyt bildene^^ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
de bildene var helt konge. gleder meg til jeg flytter hjeminifra. da blir det slange ass
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
He he. det er ganske artig. Men advarsel, du blir hekta><
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
stilige
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
^^
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
fine dyr ^^
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
takker^^
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Veldig fine slanger du har. Misunner deg!
Mvh leogecko |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
he he, takk
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Alder: 32
|
Nydelige boa`er du har fått deg. Hadde det ikke vært for min overdrevne frykt for slanger skulle jeg skaffet meg en eller 2 selv.
Og foringsbilder syns jeg er helt topp. Sitter selv som limt foran glasset når jeg mater tellaene mine, men sjelden jeg klarer å få noen ordentlige bilder ut av det uheldigvis! |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| boa`s, showoff |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|