| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
hei :smile:
lurer på hvem her inne som har teppepyton og hvilken underart? jeg har selv 0.1 morelia bredli (bredl's pyton) og 1.0 bredlijaguar (krysning mellom bredl's pyton og jaguar pyton) sistnevnte finnes det bare noen ytterst få av i landet og neppe fler enn 5stk. jeg synes teppepyton er en av de mest interessange artene å lurer derfor på om andre deler samme interesse som meg?? legg gjerne ved et bilde av din/dine, hvis du har noen av disse vakre skapningene. ![]() her er min stolthet (bredlijaguar han) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Sarpsborg
|
Har 1.1 Morelia bredli. Bilder kommer, for trøtt nå
Ellers, sinnsykt fint bredlijag du har der! :wink: Edit: lagt inn bilde
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
takk. er veldig fornøyd med han og spent på å se hvordan han utvikler seg. han er bare 8mnd og litt under metern.
skal også legge ut bilde av min 0.1 bredli, bare jeg får rota meg til å ta et godt bilde. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Kjempe fin han på bildet her ja
![]() Ække så fan av slanger,men denne likte jeg
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
nice bredli. hvor gammle er dine??
skulle ikke du selge de?? så du hadde annonsert de på repti. ingen som var interessert? |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
takk takk. blir nok enda penere i tegninger og farge etterhvert som han vokser. Edit: fjernet dobbelposting (DanFekar) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Takker. Jo de er holdt av. De er fra 06, ikke helt sikker på når men jeg kjøpte dem litt før jul om jeg ikke husker feil.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ok. mine er også fra 06, både bredlien og bredlijagen.
hvorfor selger du de da? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Planen var å bygge et stort terra som de skulle flytte inn i etterhvert som de vokste til, men jeg har nettopp pusset opp og da ble alle reptilene flyttet inn i et rom, med begrenset plass. Da er det bedre at dem kommer til en plass de kan vokse opp, istede for at jeg kanskje blir nødt til å selge dem når de er voksne. Tenkte jeg skulle satse mer på varanene å rhaco'sene.
Alltid likt morelias, aldri hatt noen før nå og har treiga no j**lig på å selge dem. Men men.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
da forstår jeg. av øgler så syns jeg varaner er absolutt de kuleste.. skal ha meg tristis når jeg får ordna meg stort nok terr ok kr til både det og dyr. hvordan varaner har du?
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| har, hvem, teppepyton |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Teppepyton info? | Dimebag | Boa og pyton | 19 | 24-07-2008 16:33 |
| hvem her har teppepyton? | reptilfrelst | Boa og pyton | 0 | 20-04-2007 20:33 |
| hvem her har teppepyton? | reptilfrelst | Boa og pyton | 0 | 20-04-2007 20:27 |
| Hvem Har? Hvem Kan om? | Skottneset | Øgler | 9 | 20-09-2005 17:27 |