"

Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21-04-2013, 22:57   #1
Reptilfreak

Altivo sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
Alder: 31
Meldinger: 27
Talking Farger (Morphs)

Hei hei
Jeg har forelsket meg i spider og pinstripe. Kongepyton. Er de mulig å få tak i Skandinavia? Noen som vet hvor mye de koster?

Jeg er fortsatt bare på veldig interessert stadiet. Har bestilt to ball python bøker på e- bay. Gleder meg til de kommer. Håper flere vil lese seg opp før de evt. anskaffer seg slange. Jeg tar oppgaven kjempeseriøst.

Et terrarie. Kan det stå på gulvet, eller syns slangen det er skummelt? Har ikke verdens største leilighet, så må nok ha terrariet i stuen. på gulvet. Får pælme ut en stol. He,he.

Hva anbefales? Siden jeg er nybegynner, hadde det vært deilig med en trygg slange. Er 1 års stadiet greit da, eller burde de være eldre? Fra en seriøs oppdretter hjelper vel ekstra.

Dette er veldg spennende. Har alltid vært interessert i slanger og ikke minst fasinert. Nesten alle jeg kjenner er redde slanger, så det blir nok bare oss to hvis/når det skjer. He,he. Tusen takk for alle svar. Folk virker så hyggelige her
Altivo er offline   Svar med sitat
Gammel 21-04-2013, 23:06   #2
Reptilfreak

christoffer90 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Drømmeland
Alder: 29
Meldinger: 858
Standard

Bra du tar det seriøst hvertfall Hadde satt terrariet et sted hvor minst mulig folk går forbi. Det kan stresse dyret i tilegg til at det er fremdeles ulovlig å ha reptiler så å ha det i stua er ikke en kjempeide.. Jeg har mine over gulvnivå pga gulvkulde etc. I tillegg ser det finere ut. Hva slangene trives med finnes det vel masse meninger om, jeg liker som sagt å ha dem over gulvnivå..