| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Sitter her med en black pastel hanne som ikke eier interesse for hunner i det hele tatt... Har siden november satt han jevnlig inn til hunner men han viser null interesse... Han er visst en som parrer alt, hvertfall det jeg fikk beskjed av vedkommende jeg kjøpte han av men vedkommende hadde ikke hatt karen mer enn et par mnd selv så vet nå ikke om det er helt sant. Uansett her skjer det virkelig ingenting! Har satt han inn med en proven breeder spider og lemonpastel som har sin første sesong i år for å få opp "kamplysten" uten hell, jeg har satt han inn til ei hue med en av de andre parringsvillige hannene hvor da ingen av hannene kastet seg over hunnen og jeg har også hatt han alene med spideren hvor det da endte med at han lot seg parre av spideren....... Har også forsøkt å fukte terrariet hvor det hele skal skje men det fungerte heller ikke, samt lagt inn hambit av en hunne før jeg har satt han inn til henne men neida.... så jeg lurer på om det er noen som har noen andre tips?
Vet at dere nå sikkert "det er selvsagt da en hunne!" men nei, det er ikke det heller..... Og her er beviset: ![]() Og jeg vil virkelig, virkelig ha black pastel bebiser ! Edit: Det er en hanne på 2-3 år, som veier 1200g + han har spermplugs ....
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Hokksund
|
Du kan prøve og poppe en av de andre hannene og dra av noen sperm plugger fra de og kline på halen til hunnen som skal parres.
Er det bare en bestemt hunne du har prøvd og parre han til? Da kan det vera at han ikke liker henne eller hun ikke vill ha han. Da kan du prøve en annen hunne som han liker og sette de tre i samme boks det er noe som kan fungere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Når jeg satte han sammen med lemon pastelen inn til ei hunne så var det ei annen, men da var ingen på henne enda lemon pastelen hadde vært på henne 2-3 ganger før og nå 1 gang etterpå. Ellers har jeg kun prøvd på samme hunne da hun som sagt ikke er blitt parret med noen andre. Jeg har idag satt han inn til ei av de andre to så får se om det hjelper og eventuelt kanskje prøve å sette inn en annen hann til denne hunnen og se om hun eventuelt er problemet, ettersom jeg vet at mine andre to hanner parrer.... Greia er det at jeg i grunn ikke vil sette spideren på flere enn 1 siden markedet virker ganske mettet for denne morphen...
Skal også forsøke dette med spermplugs på halen til hunnen om det ikke skjer noe hos denne andre jeg har satt han til.... Takk for tips!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Du kan jo ikke gjøre så mye galt så bare og prøve alt man kan tenke på. Du får ha lykke til med sesongen ser ut til og bli et år med mye bra kp morper
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ja, derfor jeg prøver ut ulike tips og triks og søker flere, hehe.
Takk takk Får håpe det blir et bra år, selv kunne jeg tenke meg å utvide samlingen mer, så håper det blir et spennende år, både for min del og andre. Prøver du deg du og eller?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Bergen
Alder: 32
|
Forsøkt å dra på noe Barry White?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Bergen
Alder: 32
|
Forsøkt å dra på noe Barry White?
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ja peøver lit i år jeg også, blei lit fres i paringa når det snødde på lørdag.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
|
Har du hatt den i dvale? De blir vel litt mer "in the mood" når de varmes opp fra dvale
|
|
|
#10 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| "forest moss" og ikea lampe spørsmål: Versicolor. | mfm | Taranteller | 4 | 02-06-2011 18:18 |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |