| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Alltid like spennende å rydde inne hos childrens python (antaresia childreni) . er ei flott jente som heter Renate etter noe hun gjorde med en her inne
![]() Hun er en litt små hissig juvenil rett over 1 år nå men begynner å bli roligere ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
haha, gir vell ikke opp så lett heller xD
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Dritt slange......... -_-
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus,
Alder: 50
|
Hei. ja det er ei fin dame ser je å nærings vett har hu også haha
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Spydeberg
Alder: 26
|
Hehe! Kan ikke annet enn og le
I'LL EAT YOU!!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
merker du noe av det bittet ?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Egentlig ikke . merker den er der men ikke noe som gjør vondt
ikke noe mye sår som ser på bilde
Konge pyton er for folk som er redd for å bli bitt Favoritt artsgruppe Antaresia Sist endret av fanden; 25-07-2011 kl 22:59. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Skjønte ikke overskriften før jeg tenkte meg litt om xP Det er en antaresia childreni? Er antaresia arter å få tak i i Norge egentlig?
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
De dukker opp veldig sjeldent tror jeg har sett annonser 2 ganger for dem i løpet av 3 år
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Scorpion stings in children in Tunisia | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 13-12-2010 14:00 |
| Scorpion stings in Children - Treatment | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 04-11-2010 11:17 |
| Severe scorpion envenomation in children in Turkey | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 30-10-2009 08:50 |
| Scorpion envenomations in children i Morocco | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 19-06-2009 13:50 |