"
Gammel 20-05-2010, 11:32   #1
Reptilfreak

dragoon88 sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
Meldinger: 625
Blog Entries: 1
Standard Piper i slangen

Ja da var det på'n igjen
I natt lå jeg våken og hørte plutselig det peip inne fra stua. Eller, ikke piping. Beste måten å forklare det på er vel at det hørtes ut som en sliten pipeleke som bikkjene har, som det nesten ikke er mer pip igjen i, om dere skjønner.. Kanskje som en plystring uten så mye lyd.
Etter hva jeg har skjønt så kan det komme av to ting; Hamrester i nesa og luftveisinfeksjon...
Det er jenta det er snakk om og hu har jo som dere kan lese i en annen tråd hatt problemer med hamskifte før. Siste hamskifte gikk bra, og når jeg studerer henne kan jeg ikke se noen rester i nesa eller det området.
Er det da bare å trekke den konklusjonen at det er snakk om luftveisinfeksjon, og ture til vetrinær med hu?
Hva vil det si at hu har det i så fall?
Svar med sitat
Gammel 20-05-2010, 11:42   #2
Reptilfreak

simentp sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
Meldinger: 561
Blog Entries: 2
Standard

Kan det ikke være et tegn på at den er forkjølet da? Syntes og huske at jeg har lest det noen sted..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 20-05-2010, 11:59   #3
Reptilfreak

dragoon88 sin avatar

Standard

Vet ikke.. Uff, trenger virkelig ikke mer syke dyr nå.. Måtte avlive jente leosen her om dagen også, så vil ikke ha mer trøbbel nå :'(
Svar med sitat
Gammel 20-05-2010, 12:04   #4
Reptilfreak

simentp sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
Meldinger: 561
Blog Entries: 2
Standard

oi, kondolerer :'(
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 20-05-2010, 12:33   #5