| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Noen som vet hvor jeg kan få tak i enn oppbevaringsboks (Helst klarplast) med 'låser' på lokket? Finner en på Clas Ohlson, men den er bare 50x noe
Trenger en som minst eller er veldig i nærheten av 100x70x15. Svar veldig fort på PM eller her! Edit: endret trådens tittel. I fremtiden er det fint hvis du gir trådene dine mer beskrivende titler, slik at folk slipper å klikke seg inn på dem for å skjønne hva det dreier seg om (sjekk retningslinjene for forumet). mvh DanFekar/ Admin Sist endret av DanFekar; 05-01-2010 kl 19:42. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Telemark
Alder: 34
|
Jeg er sikker på du får mer respons ved å kalle trådene dine noe som har en viss relevans til det du lurer på. Jfr også annonsen du har på kjøp/salg.
-just saying...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Du finner ulike utgaver av slike bokser i mange butikker. Prøv Jernia, Nille, Ikea o.l.
Bokser i størrelsen som du etterspør er ofte lagd for å kunne skyves under en seng, så kanskje de kan ha dem i diverse interiørforretninger også?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Bergen
Alder: 35
|
ikea og europris har mye å velge i
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Syntes jeg så noen av de boksene i den nye jysk reklamen jeg fikk for ikke mange dagene siden..
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Jysk har de mest solide boksene, men også de dyreste
Ellers har du Europris, Clas ohlson, Biltema (men ikke så store), og mulig Nille i følge madammen her.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lokk til terrariet | baggis | Terrarier | 4 | 18-01-2008 16:36 |
| Tips oppbevaringsbokser | telia | Småprat | 14 | 05-06-2007 17:49 |
| Skal lage lokk til en plastboks | Ansie | Terrarier | 2 | 13-03-2007 05:25 |
| Lage dør/lokk til hjemmelagt terrarium | Miroxx | Terrarier | 13 | 25-02-2007 13:08 |
| Lokk til terrarie? | Nymfen | Terrarier | 8 | 08-08-2006 23:22 |