| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
i dag bruker jeg reptilbark, men lurer litt på og gå over til litt grov sagflis, men tanke på renhold.
hva bruker dere andre til deres KP?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg bruker litt forskjellig..
bruker sagflis til de fleste, hos noen har jeg kokos bark (tror jeg det var??), og hos Nyoka har jeg nå papir som jeg skifter ofte ettersom hun griser så sinnssykt mye under parringstiden. Vil også nevne at jeg brukte en gang en slags type sagflis som fikk ene kp'en min til å reagere heftig. Hun nektet å ligge direkte på substratet, klatret opp på enten hulen sin eller hvorenn ellers, og til jeg en dag fant henne liggende å gape. Regner med at sagflisen kanskje støvet eller noe, som fikk henne til å reagere. Jeg bruker ikke den sagflisen igjen. Husker dessverre ikke navnet på den, men sagflisen var i semi-små lysebrune firkanter, og ikke sånn finmalt gul flis.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
allspån du menter cam?
Jeg bruker hvertfall allspån.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
starter denne igjen jeg.
Hvor kjøper dere sagflisa dere bruker? Kan jeg bruke slik sagflis dem bruker til kaniner?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvordan bunnsubstrat? | Jon M | Pinnedyr | 12 | 11-05-2009 09:04 |
| Bunnsubstrat til leo juvenil | spott | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 9 | 28-09-2008 12:27 |
| bunnsubstrat | Draanes | Helse og sykdommer hos reptiler | 5 | 04-03-2008 21:25 |
| Bunnsubstrat for pinnedyr | Trond1 | Terrarier | 9 | 21-10-2006 13:35 |
| Bunnsubstrat | nidhogg | Terrarier | 6 | 27-11-2004 00:02 |