| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Har nå en baby sandboa men også veldig veldig lyst på en rosenboa. Jeg vet at mange er motstander til å blande typer av dyr, men etter hva jeg har lest så har disse de samme kraven? (Rette meg hvis jeg har tatt feil)
Så hva mener dere? Jeg er relativt ny slangeeier så trenger andres meninger her Men hvis jeg finner en rosenboa på ca samme størrelse, tror dere da at det går greit å ha de sammen? Vet jo at sandboaes er helt fine å ha sammen flere i terra, men hva med rosenboa?So speak up now, or forever be silent
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Bergen
|
Kan du ikke få et eget terra til den da? Koster jo nesten ingenting.
Rosenboa`s har ikke akkurat høye krav til plass. Jeg er tillhenger av.. En art per terra
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
|
Nei det er ikke penger eller plass som er problemet
Så selvfølgelig kan jeg gjøre det. Hadde bare vært litt gøy/koselig å kunne ha de sammen. Derfor jeg lurte litt på hva andre mener. Egentlig så er jeg og tilhenger av en art per terra. Men siden de har så pass like krav så tenkte jeg at det kanskje var mulig å gjøre et unntak. Men vil gjerne ha litt mer erfarne slangeeieres meninger om det før jeg eventuelt prøver ![]() Hvis det ikke er mulig så skal jeg prøve å få tak i en annen sandboa jeg har lyst på (svart og hvit) men etter annonser på repti så virker det jo ikke som om sandboa er særlig "inn" i norge/sverige, så mulig det kan bli vanskelig å finne en Men se så fiiiiiiine!! http://www.vmsherp.com/images/ForSal...s/I092-02F.JPG I'm in løøøve...
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Gå heller for en sandboa til i terra, og ha rosenboa i ett annet..
Tror jeg må skuffe deg når det gjelder sandboa morpher, har lett etter dette på messer, men finner ikke noe. Så tror nok det er tyskland som gjelder..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lichanura trivirgata (Rosenboa) | Vol | Boa og pyton | 26 | 17-02-2009 21:52 |
| Rosenboa 1.0 er her! | Chibi | Boa og pyton | 18 | 26-07-2007 15:29 |
| Rosenboa forberedelser | Chibi | Helse og sykdommer hos reptiler | 10 | 23-07-2007 13:37 |
| rosenboa, moph | Chibi | Boa og pyton | 1 | 21-07-2007 09:28 |
| Ru sandboa | Chibi | Boa og pyton | 5 | 22-06-2007 11:48 |