"
Gammel 09-08-2009, 18:36   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Molde
Meldinger: 68
Standard Temmetips for KP?

Hei!

Har 2 KPer som jeg henta inn fra sverige for 2-3 uker siden. Den ene er veldig rolig av seg, og har aldri bitt, mens den andre er langt hissigere. Humøret dens varierer, men den er som regel veldig lite intressert i å bli håndert, og den kan finne på å prøve å bite endel. Enkelte ganger er det nok at man går forbi terraet, så striker den De er enda små, ca 50cm, så det er ikke så farlig om den lykkes i å bite en gang eller to, men vil nødig at den skal ha samme temperamentet når den blir stor, siden det sikkert ikke er fullt så koslig å bli bitt da.

Jeg har forhørt meg litt, og har fått høre at det er ganske vanlig for unge pythons å være litt eplekjekk mens de er små, men at dette løser seg når de blir eldre/større. Stemmer dette? Er det noen greie metoder å få hun tam på? Har prøvd å ignorere bitingen å bare fortsette hånderingen, men ser ikke ut til å hjelpe stort
Tarantell? er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:42.