| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 23
|
hei jeg har 2 stk jaguar pyton den den ene bytter veldig skjelldent. jeg syns det går veldig lenge mellom vær gang.
er det noe galt som gjør at det går så lenge mellom vær gang? eller er det fordi den bare ikke vokser så fort fordi den spiser vær uke. håper på mange svar så jeg slipper å bekjymre meg over det.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
er dette ungdyr eller voksne?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
di er født sommern 2008
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
|
Hva er "lenge", hvor stor er h*n, hvor ofte mater du, hvor stor er maten? De skifter ham når de trenger selv, sålenge hamskiftet går fint når den har det, så burde du ikke trenge å bekymre deg
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
det er vel 4-5 uker om jeg ikke husker feil=)
hu er 70-80cm tenker jeg. di spiser en gang i uka.di får di små musa som akkurat som akkurat har fått litt pels=) joda ham skifte går som smurt det når det først er hender jeg må hjelpe hu litt med det på halen men ellers helt okei ![]() nei men det er bra det da=) blir jo litt redde for di å ![]() ettersom du har pyton på bilde har du de selv?? vet du om pytonen liker varmelampe for vet boan blir syk av den |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: By gutt;)
|
Sitat:
HÆ? Blir Boa`n syk av varme lampe? Hvorfor og hvem sier det da?
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
er vel ikke varme men å bruke for sterkt uv lys på de, jeg har hørt da ikke alle slanger har behov for uv lys men ikke lest noe om det, men selvsagt kan man for mye varme i terra og med ingen kald sone vil ikke slange ha noe mulighet å styre sin egen kroppstemperatur det vil være skadelig for dyret
Konge pyton er for folk som er redd for å bli bitt Favoritt artsgruppe Antaresia Sist endret av fanden; 11-06-2009 kl 16:49. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: By gutt;)
|
Sitat:
Da er det greit den har ikke UV lys å den har ca 2/3 deler av terra kalt..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nattlys og varmelampe til jaguarpyton | christoffer88 | Boa og pyton | 0 | 09-06-2009 03:26 |
| hvor lenge må jeg vente? | powerboy | Taranteller | 14 | 11-03-2008 20:34 |
| Hvor lenge klarer Kneleren seg uten mat? | Frogger | Knelere | 3 | 11-03-2008 13:10 |
| Da er det ikke lenge til jul! :P | Androctonus | Småprat | 21 | 02-12-2007 14:47 |
| Hvor lenge uten mat? | abarth | Taranteller | 9 | 24-10-2007 13:47 |