| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 24
|
Hei.
er ny her på forumet, og i går kjøpte jeg en Teppepyton (Jungel pyton) fikk med varmematte, lampe, temperaturmåler, plastikk "busker" og en V pinne som er lagt tvers over i plastikkboksen. Da jeg fikk kobla opp alt så var varmen på 25 grader midt i boksen, og på natta når lampa ble srkudd av var den nede på 21 grader da jeg sto opp. vet at dette er feil temp.. så har kobla det på en litt annen måte nå så nå er hvertfall det 26,5 grader, jeg satt og så på han istad og la merke til at han har et "kutt" åpent sår sånn ca midt på kroppen og han ligger krølla øverst på pinnen med huet liggende mot såret. hva kan dette såret ha blitt til? jeg har ikke hatt den ute og har bare åpnet boksen og sprayet litt vann 2 ganger i går, og 1 gang i dag tidlig Har lagt ut album av han der det også er mulig og se det såret han har.. hjelp? Sist endret av Alex87; 25-04-2009 kl 15:59. Begrunnelse: Ord retting og ekstra info |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Jeg så ikke noe ordentlig sår på den, men jeg syns det ser mer ut som en jaguar en jungel teppe..
Jaguaren er verdt noen kr mer, men blir også fra 2,5 m til 4 m(sjeldent), bare så du er klar over det.. Det kan jo være en jungel, men jeg syns nå heller den ligna på en jagg..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Vis det er det lille som ligger rett under hode på'n så ser det ut som hamm som ikke har gått av, eller så er det bare et lite riff i den, prøv å ta et bedre bilde av det, med så bra fokus som mulig.
|
![]() |
| Emner |
| kutt, skade, sår, teppepyton |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| huggorm-gift --> skade | straymond | Helse og sykdommer hos reptiler | 53 | 17-10-2009 13:25 |
| kan denne skade skorpioner?? | Flipp | Skorpioner | 4 | 27-01-2008 16:31 |
| Skade under hamskifte | Matsheterjeg | Taranteller | 4 | 30-11-2007 05:36 |
| Undrende på en "skade" på tarantellen | 2ddy | Taranteller | 6 | 08-07-2007 11:00 |