| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
Jeg har hvert borte i to dager nå, og når jeg kommer hjem så ser jeg at Pyton lampa mi har gått! Alle dyrebutikker i nær område er stengt nå, så får ikke gjort no før mandag. Klarer slangen seg 2 dager uten lys og varme ?mulig den har allerede gått to dager uten lys og varme:SDet er 20-21 grader, i buret nå og det er mørk lagt såklart. Jeg får liksom ikke gjort så mye med det, før mandag. Hvorfor må sånne typiske ting alltid skje meg, og den lille slange kompisen min xD Stod jo lampa skulle vare 2000 timer
Varte nærmere 500. Vil ikke fukte buret heller nå, fordi da blir det jo enda kaldere.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Det går nok bra.ikke tenk på lyse.
har du varme matte å en petbox? hvis du har det,kan du bruke det til du får kjøpt det du trenger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2004
|
kan jo bruke vanlige lys pærer fra butikkene midlertidlig.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
du får kjøpt spot pære på butikken!
jeg bruker kun disse til mine dyr og de fungere helt utmerket.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Du kan jo spraye terrariet med varmt vann, da synker ikke tempraturen. Om du har en skrivepultlampe eller lignende, så ville jeg satt den på terrariet.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
Jeg tenkte på det samme som haydin. Jeg bruker alltid det som en backup løsning når noen pærer går, en vanlig rund pære på 60w varmer ganske bra, 2 dager er ikke noe prob da, men hadde droppet vannspruten, ihvertfall begrenset det de dagene.
Har du termometer så ser du jo temperatur forskjellen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|