| Boa og pyton Forum for boa- og pytonslanger |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Østfold
Alder: 22
|
I skreven stund er min kjæreste på vei hjem med en nydelig jente Tigerpyton av morphen firebelly. Hun er vistnok veldig skjelden, og også veldig pen. Må bare få av meg litt glede og begeistring her. Gleder meg syyykt
Har forresten noen hørt om denne morphen før??
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg har ikke hørt om firebelly hos tigerpyton før.. du må poste bilde!
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
jupp...skal poste etterpå tenkte jeg. Bildene ligger inne på mailen til typen. Kul er hun i alle fall. Helt rød på magen og litt oppver på siden. Nei, jeg heller hadde ikke hørt om det før. men så sa selgeren at hun er en av de få i norge også.
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Kan heller ikke si jeg har hørt om den morphen. Så du må legge ut bilder
![]() Leopard Fader Axantic Albino Granite Granite Albino Green Green eller Patternless White Blonde Labyrinth Albino Labyrinth Brindle Leucustic Albino High Orange Albino Disse er de morphene som er av tigerpyton så vidt jeg vet..
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det skal jeg gjøre
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Aldri hørt om firebelly morph.
Men har sett tper som har gått på reklame og aviser som substrat som har blitt rød og fin under
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Ny morph på gang?
tror jeg har kun sett ett bilde online av en så kalt firebelly tiger.men kan være photoshoppet. Reptilcenter disse fikk fram caramel i fjor. jeg ville stilt meg kritisk til det, som fks mange boa c c,spesielt guyana/suriname typen er rød under buken dem 2 første månedene,så forsvinner det. hvor gammel er tiger pythonen? |
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Den er over meteren da, så er nok ikke av de som mister fargen etter 2mnd.
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Her kommer noen bilder av henne som gamle eieren har tatt. Det siste bildet er 6mnd gammelt, og hun er fremdeles like rød under buken nå
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Mener ikke og sprekke illusjonen men tror ikke det der er noen sjelden morph, men enkelte kan jo ha fargeforskjeller. Men der ser man på bildet att den har gått på reklame og aviser, og så er det slengt oppå spon fra ett gnagerbur eller noe eller avføring fra fordyr vertfall. Trykksverten fra reklame og aviser farger bukskjellene.Håper dere ikke betalte mye ekstra for dette.
Se denne tråden her ![]() Repti.net / Reptile forum / noen som har peiling på dette? Sist endret av Gobblin; 14-01-2009 kl 08:36. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/boa-og-pyton/10769-firebelly.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / Annonser med useriøst innhold. | This thread | Refback | 23-01-2009 10:21 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Firebelly - Dvale? | cerwell | Salamandere | 3 | 03-03-2009 20:11 |
| Firebelly - Kjønnsbestemmelse | cerwell | Salamandere | 1 | 03-08-2008 09:19 |
| Firebelly - Et skrytebilde | cerwell | Salamandere | 10 | 27-05-2008 23:07 |