| Bilder og konkurranser Her kan man poste bilder som man vil nominere til månedens bilde. |
| Vis meningsmålingsresultat: Hvilket bilde vil du ha pÃ¥ forsiden av Reptilfreaks i desember mÃ¥ned? | |||
| Kandidat 1 - Kornsnok |
|
5 | 9.43% |
| Kandidat 2 - Skjeggagam i profil |
|
3 | 5.66% |
| Kandidat 3 - To skjeggagamer på stein |
|
4 | 7.55% |
| Kandidat 4 - Hornfrosk |
|
1 | 1.89% |
| Kandidat 5 - Tockaygecko |
|
8 | 15.09% |
| Kandidat 6 - Knelernymfe |
|
8 | 15.09% |
| Kandidat 7 - Grønn iguan |
|
1 | 1.89% |
| Kandidat 8 - Smaragdboa |
|
23 | 43.40% |
| Velgere: 53. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Den første i hver måned bytter vi ut bildet her på forsiden av Reptilfreaks - det såkalte "Gullkorn fra Galleriet". Bildet blir hentet fra galleriet vårt og kandidater foreslås og vinneren stemmes frem av brukerene her på forumet.
Vi har nå avsluttet forslagsrunden for desember, og innledet avstemningen. Se nøye over kandidatene og tenk deg godt om før du stemmer på din favoritt :numberone: Kandidat 1 - Kornsnok ![]() Kandidat 2 - Skjeggagam i profil ![]() Kandidat 3 - To skjeggagamer på stein ![]() Kandidat 4 - Hornfrosk ![]() Kandidat 5 - Tockaygecko ![]() Kandidat 6 - Knelernymfe ![]() Kandidat 7 - Grønn iguan ![]() Kandidat 8 - Smaragdboa
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
![]() Se så nusselig en liten knott! ![]() [håper ikke dette har vært postet før.. slett det bare om det er det..]
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
![]() Edit: endret linken slik at bildet vises i posten (DanFekar) |
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
![]() Edit: endret linken slik at bildet vises i posten (DanFekar)
|
|
#5 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
synnes denne var tøff
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
er den i galleriet a?
|
|
#7 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
mm i frosk og padde delen
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Sitat:
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Jeg syntes dette bilde var fint jeg!
![]() Ps. Vil ligge inn en liten protest mot denne ene nye regelen om at man kan bare nominere andre sine bilder. Skjønner tankegangen. Men jeg vil tro at det blir litt større interesse for konkuransen visst man kan poste sine egne bilder, slik at man kan jobbe litt for å få et fint bilde som man kan nominere til "månedens gullkorn." Og jo mer interesse, jo finere bilder. Og det er vel det som er målet? Edit: endret linken slik at bildet vises i tråden (DanFekar)
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Har alltid likt dette bildet veldig godt:
|
|
|
![]() |
| Emner |
| 2007, desember, fra, galleriet, gullkorn |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra galleriet - September 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 19 | 31-08-2007 21:32 |
| Gullkorn fra galleriet - Mai 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 13 | 30-04-2007 12:22 |
| Gullkorn fra galleriet - April 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 16 | 01-04-2007 15:32 |