| Bilder og konkurranser Her kan man poste bilder som man vil nominere til månedens bilde. |
| Vis meningsmålingsresultat: Hvilket bilde fortjener hedersplassen i oktober? | |||
| Kandidat 1 - Tornhalevaran på hånd |
|
6 | 15.38% |
| Kandidat 2 - Skjeggagam spiser melorm |
|
8 | 20.51% |
| Kandidat 3 - Spøkelseskneler |
|
10 | 25.64% |
| Kandidat 4 - Mangrovesnok |
|
6 | 15.38% |
| Kandidat 5 - Kongeboa nærbilde |
|
1 | 2.56% |
| Kandidat 6 - Frosk i bromeliade |
|
6 | 15.38% |
| Kandidat 7 - Kongeboa spiser mus |
|
1 | 2.56% |
| Kandidat 8 - Kornsnok nærbilde |
|
1 | 2.56% |
| Kandidat 9 - Sammenkveilet kongepyton |
|
0 | 0% |
| Velgere: 39. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Den første i hver måned bytter vi ut bildet her på forsiden av Reptilfreaks - det såkalte "Gullkorn fra Galleriet". Bildet blir hentet fra galleriet vårt og kandidater foreslås og vinneren stemmes frem av brukerene her på forumet.
Vi har nå avsluttet forslagsrunden for oktober-bildet, og innledet avstemningen. Se nøye over kandidatene og tenk deg godt om før du stemmer på din favoritt. Stemmerunden avsluttes søndag 30. september ![]() Kandidat 1 - Tornhalevaran på hånd ![]() Kandidat 2 - Skjeggagam spiser melorm ![]() Kandidat 3 - Spøkelseskneler ![]() Kandidat 4 - Mangrovesnok ![]() Kandidat 5 - Kongeboa nærbilde ![]() Kandidat 6 - Frosk i bromeliade ![]() Kandidat 7 - Kongeboa spiser mus ![]() Kandidat 8 - Kornsnok nærbilde ![]() Kandidat 9 - Sammenkveilet kongepyton ![]() P.S. Selv om prosjektet har pågått en stund er vi absolutt åpne for ideer til forbedringer. Diskuter og kom gjerne med forslag til endringer og andre innspill til gullkorn-prosjektet i denne tråden. |
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Hei
Var å titta litt på galleriet og fant denne lille saken
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
![]() Likte den, jeg.. ! Dataukyndig som jeg er, fikk jeg ikke bildet frem her... Håper en av moderatorene gidder å fikse. Edit: ordnet linken slik at bildet vises i posten (DanFekar)
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
haha
søt den der Janka!!
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Tillater meg å slå ett slag for ett av mine egne.... frekt så det holder, men vi holder vel ikke med Janteloven her ?
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Greide å ligge ut feil bilde.
var dette bildet, jeg mente: http://reptilfreaks.no/index.php?nam...p&cat=34&pos=1
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
mitt bilde blir da en nydelig boa constrictor.
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
jeg stemmer for et av ThorEH`s bilder..... de er sinsykt råe!
(greier ikke velge hvilket, for mange gode) |
|
|
|
|
#9 | |
|
Stavekontrollør
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Alder: 24
|
Sitat:
Sjugt bra bilde!
|
|
![]() |
| Emner |
| 2007, fra, galleriet, gullkorn, oktober |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra galleriet - Desember 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 37 | 02-12-2007 23:12 |
| Gullkorn fra galleriet - Juli 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 26 | 30-06-2007 21:14 |
| Gullkorn fra galleriet - Juni 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 14 | 31-05-2007 21:43 |
| Gullkorn fra galleriet - Mai 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 13 | 30-04-2007 12:22 |