| Bilder og konkurranser Her kan man poste bilder som man vil nominere til månedens bilde. |
| Vis meningsmålingsresultat: Hvem fÃ¥r æren av Ã¥ pryde forsiden vÃ¥r i august 2007? | |||
| Kandidat 1 - Skorpion |
|
12 | 29.27% |
| Kandidat 2 - Kneler |
|
4 | 9.76% |
| Kandidat 3 - Slange |
|
9 | 21.95% |
| Kandidat 4 - Skjeggagam |
|
10 | 24.39% |
| Kandidat 5 - Tarantell |
|
1 | 2.44% |
| Kandidat 6 - Skilpadde |
|
3 | 7.32% |
| Kandidat 7 - Gekko |
|
2 | 4.88% |
| Velgere: 41. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Tradisjonen tro fortsetter vi med vår månedlige avstemning "Gullkorn fra galleriet". Kandidater kan hentes og foreslås fra galleriet vårt og vinneren stemmes frem av brukerene her på forumet.
Forslagsrunden er avsluttet for denne gang, og du kan stemme frem yndlingsbildet ditt i denne tråden. Avstemningen avsluttes tirsdag 31. juli, kl 23:59:59 Kandidat 1 - Skorpion ![]() Kandidat 2 - Kneler ![]() Kandidat 3 - Slange ![]() Kandidat 4 - Skjeggagam ![]() Kandidat 5 - Tarantell ![]() Kandidat 6 - Skilpadde ![]() Kandidat 7 - Gekko
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2005
Sted: narvik
|
som nevnt ovenfor så i "Tradisjonen tro" fremmer jeg et av mine bilder og stemmer på noen andres bilde så lenge det er av kvalitet..
sååe... kan ikke komme på noe skorpion bilde i ruta. ![]() min 3cm transvaalicus må bli den jeg hiver ut til avstemming Edit: endret linken slik at bildet vises direkte i posten (DanFekar)
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Prøver meg med dette jeg da
![]() Hierodula grandis http://www.reptilfreaks.no/index.php...120&fullsize=1 Mvh Robin
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
http://www.reptilfreaks.no/index.php...469&fullsize=1
Denne syns jeg var så fin, ¨så den fortjener en sjangse!^^ |
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
![]() Dette bilde som Gibbs har tatt, synes jeg garantert fortjener en plass på Forsiden
|
|
#6 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
G.rosea slapper av
![]()
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
mye fine bilder allerede.. føler meg litt "slem" når jeg legger ut mitt eget..
men kommer til å stemme på det bilde som er finest til slutt ![]() ![]() her er min Testudo horsfieldii ( Russisk Landskilpadde) hunne, ho heter petty og 39 år gammel.. :numberone:
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
-
Admin
|
Da tar vi ikke imot flere kandidater denne runden, men snurrer igang avstemningen med hemningsløs iver!
|
|
|
|
|
#10 |
|
-
Admin
|
Da er avstemningen over for denne gang. Vi gratulerer Obsidion og hans smekre Parabuthus transvaalicus med seieren! Leddyrene ruler igjen på forsiden av Reptilfreaks, det er lenge siden sist
Forslagsrunden for september har vi snurret igang her. Ta en oppdagelseferd i galleriet vårt og snok opp noen godbiter til neste måned |
|
|
![]() |
| Emner |
| 2007, august, fra, galleriet, gullkorn |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra galleriet - august 2008 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 16 | 11-08-2008 17:48 |
| Gullkorn fra galleriet - Mai 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 13 | 30-04-2007 12:22 |
| Gullkorn fra galleriet - April 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 16 | 01-04-2007 15:32 |