"

Reptilfreaks.no > Terrarier og vivarier > D.I.Y Gjør det selv > Arbeidslogg zn00ker`s terrarium prosjekt No.1

Arbeidslogg Her kan du lage din egen logg og guide om prosjektene dine.

Comment

LinkBack Tutorial Tools Visningsmoduser
<!-- google_ad_section_start -->zn00ker`s terrarium prosjekt No.1<!-- google_ad_section_end -->
zn00ker`s terrarium prosjekt No.1
Published by zn00ker Mann
08-10-2011
Standard zn00ker`s terrarium prosjekt No.1

Som nevnt i denne tråden, har jeg tenkt til å bygge mitt eget terrarium.
Etter diverse innkjøp i går, fikk jeg begynt å bygge i dag

Lengde: 165cm
Dybde: 75cm
Høyde: 65cm
Liter: 804

Kommer til å skrive litt mer utfyllende etterhvert, men begynner med noen bilder etter noen timer i garasjen;
Tutorial Tools

Vedlagte miniatyrbilder
zn00ker`s terrarium prosjekt No.1-imag1625.jpg   zn00ker`s terrarium prosjekt No.1-imag1626.jpg   zn00ker`s terrarium prosjekt No.1-imag1628.jpg   zn00ker`s terrarium prosjekt No.1-imag1632.jpg  

zn00ker`s terrarium prosjekt No.1-imag1633.jpg  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
By ..::Nactus::.. Mann on 08-10-2011, 22:34
Standard

Henglser og rammeverk utenpå hadde vel vært en bedre ide - eller skal du plate innvendig også ?

Beste hadde kanskje vært uten rammeverk i det hele tatt ?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
By zn00ker Mann on 08-10-2011, 23:17
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ..::Nactus::.. Vis post
Henglser og rammeverk utenpå hadde vel vært en bedre ide - eller skal du plate innvendig også ?

Beste hadde kanskje vært uten rammeverk i det hele tatt ?
Både bunn og vegger blir dekt med isopor, deretter husfix. Så alt du ser av rammeverk nå, blir borte Noe rammeverk må man ha uansett ved ett slikt bygg.
Har bygd detta solid (mer enn nødvendig) med tanke på at det skal tåle litt ved frakt o.l. Har ikke plass til å stå hjemme, så terrariumet må fraktes ett lite stykke når det er ferdig, og jeg innbiller meg at husfix på isopor ikke er veldig glad i for mye vridningen/slag.

Edit; Kan også nevne at noe slikt som dette begynner å veie endel når man får på platene og husfix`n begynner å dyttes inn!
Svar med sitat
By Sokken91 Mann on 16-10-2011, 23:07
Standard

Ingen problem med ramme Kan ikke se rammen i mitt lengre ^^

Ikke kommet noe lengre ?
Svar med sitat
By zn00ker Mann on 23-10-2011, 22:28
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sokken91 Vis post
Ingen problem med ramme Kan ikke se rammen i mitt lengre ^^

Ikke kommet noe lengre ?
Har lagt 2 lag med membran, men pga mye jobb den siste tiden har det stått litt stille.
Håper å få litt mer tid fra og med neste uke, så jeg kan begynne å legge inn isopor og prøve å få til en pen og tro bakgrunn. Noe jeg også trur er den mest tidkrevende jobben
Svar med sitat
Comment

Tutorial Tools
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tutorial Tutorial Starter Category Comments Siste melding
Terrarium prosjekt rusteff Prosjektspørsmål 5 22-01-2010 20:36
terrarie prosjekt!!! bernie95 Prosjektspørsmål 13 28-06-2009 21:00
Prosjekt om taranteller. Zatii Taranteller 6 28-04-2008 14:50
Prosjekt om Taranteller Eggy Taranteller 13 23-11-2006 12:36
LEctOR : Prosjekt Terrarium -> Scorpion lector Skorpioner 12 23-05-2006 18:21

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:59.