| Arbeidslogg Her kan du lage din egen logg og guide om prosjektene dine. |
![]() |
|
|
LinkBack | Tutorial Tools | Visningsmoduser |
|
|||||||
|
|||||||
|
|
|||||||
|
By
Sokken91
on
08-09-2011, 20:32
|
|
Da var siste husfixen på. Brukte 1 boks 750gram som ble ca 3 strøk.
Er en ledning skjult i husfixen Ikke muligt å se Festa med stifter så husfix over ![]() ![]() Så har jeg fått malt! Malt 2 strøk. Malte første strøket for lyst så malte over mørkere. Så skal jeg starte på lysere igjen (Kredit til soli sine bakgrunnen av farge valg og fremgangs metode )![]() Kommer som sagt oppdateringer forløpende! ![]() |
|
By
Sokken91
on
10-09-2011, 02:56
|
|
Her er det ferdig med sand i bunnen! (Ja nå kommer sikkert mange til og grine om sanda... men jeg har lest alt jeg kan finne om det, og konkludert med at det ikke er noe problem så lenge geckoen får riktig calsium osv. samt mater enten utafor terra eller på hylla der
samt med pinsett så...)Men ble faktisk nokså fornøyd merker jeg nå Ingenting lytta inn pga vil la det lufte litt.. men lukter ikke noe maling så tror det funker nå snart! ![]() ![]() ![]() |
|
By
Magnetbånd
on
10-09-2011, 18:03
|
|
Selv om malingen ikke lukter betyr det ikke at det ikke avgir helsefarlige avgasser. Det aller meste, både olje og vannbasert, slipper fri gasser hele tiden over lang tid (måneder). Det betyr ikke at dyrene må vente så lenge, da utslippene etter en stund blir langt lavere, og i den forstand ikke særlig helsefarlig selv om risikoen er der. Hvor god lufting en har er også betydelig for hvor mye helsefarlig gass dyrene får i seg. Jeg ville ha ventet minst en uke verfall, før noen får flytte inn. Det skader ikke å vente lengre heller.
Meget flott terrarium! ![]() |
![]() |
| Tutorial Tools | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tutorial | Tutorial Starter | Category | Comments | Siste melding |
| Ny bakgrunn i exo terra 60x45 | anders86 | Arbeidslogg | 3 | 10-09-2011 13:50 |
| Utstyr Bakgrunn | andoraarnes | Terrarieutstyr | 5 | 07-02-2011 02:12 |
| bakgrunn | olli | Agamer | 1 | 21-03-2010 21:58 |
| bakgrunn | Zilly | Terrarier | 4 | 22-12-2006 22:23 |
| Bakgrunn | john | Vivarier | 10 | 22-12-2006 12:07 |