"
<!-- google_ad_section_start -->Billig Terra!<!-- google_ad_section_end -->
Billig Terra!
Published by Trydal Mann
18-07-2011
Lightbulb Billig Terra!

Da var det på tide for meg å gjøre noe godt for meg her inne å dele ideen jeg fikk!
jeg bygget 4 terrarier ved bruk av en expedit hylle fra ikea denne kostet meg 149kr. på denne hylla satt jeg en plate bak og lister og plexi i front. jeg lagde ventilasjon i platen bak men også i listene forran for å skape en strøm av luft.

Håper dette kan hjelpe dere med noen ideer.
Jeg vet ikke hvor mye plexi og bakplata koster da jeg fikk dette.
Tutorial Tools

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
By Kraissy144 Mann on 18-07-2011, 16:13
Standard

Genialt!
Men hvordan vil det tåle fukt?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
By Trydal Mann on 18-07-2011, 17:50
Standard

Ganske så sikker på at lakken på den tåler fukt men er ikke helt sikker men det finner jeg vel ut... Hvis ikke er det jo bare å ta et strøk med sånn fukt sikker maling...
Svar med sitat
By mantris Mann on 18-07-2011, 18:12
Talking

Sitat:
Opprinnelig postet av Trydal Vis post
Ganske så sikker på at lakken på den tåler fukt men er ikke helt sikker men det finner jeg vel ut... Hvis ikke er det jo bare å ta et strøk med sånn fukt sikker maling...
jeg har brukt en sånn til akvariumbord så begynte akvariumet å lekke boret begynte å råtne.
du kan male med fukt sikker maling men du bestemmer
Svar med sitat
By Trydal Mann on 18-07-2011, 19:22
Standard

Det var fint å vite at det ikke tåler fukt... Da får jeg bare male det går jo fort å greit
Svar med sitat
Comment

Tutorial Tools
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tutorial Tutorial Starter Category Comments Siste melding
Billig Varanmorro Janka Andre øgler 10 09-10-2010 12:23
Billig nettbutikk simentp Utstyr 11 03-03-2010 22:08
noen som har oppskrift på billig hjemmelaget terra?? marai92 Terrarier 1 15-11-2009 10:13
hjemmelaget (billig) terra! NFredrik Terrarier 32 16-10-2007 13:29

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:56.