| Arbeidslogg Her kan du lage din egen logg og guide om prosjektene dine. |
![]() |
|
|
LinkBack | Tutorial Tools | Visningsmoduser |
|
By
Dantalian
on
07-07-2011, 20:57
|
|
Gir lyd nå jeg, litt seint, men men.
Litt info om hardheten på substratet, HARDT!! Det legger seg et tynt lag med sand øverst, men det er fint lite. Siden det er så fint, så får man pakket det sammen utrolig bra, men aberet er jo da at det tar ENDA lengre tid å få det tørrt! Når jeg la det inn, så gjorde jeg det i lag på lag. Et lag, presset sammen, så et lag til og presse det sammen, osv osv. Det blir og veldig kompakt, så jeg annbefaler at man tar "litt" mindre der hvor man har plasert varmematta, for den hindrer litt varme å trenge igjennom. BEKLAGELIG, men jeg glemte å ta bilder av resultatet, før jeg røska ut alt sammen. Skal legge inn nytt nå, så fort jeg får den nye varmematta på plass. Men det blir veldig hardt, og det ser utrolig bra ut ![]() |
|
By
christoffer90
on
27-03-2012, 04:50
|
|
fargen og konturen på substratet ble kult!
![]() |
|
By
Dantalian
on
17-04-2012, 16:41
|
|
Det blir veldig bra, jeg er meget fornøyd med resultatet, skal om ikke lenge skifte ut det jeg nå har, og kjøre på med en ny blanding, men mye mer og tykkere, så håper det blir like bra
![]() @ kenneth87. det blir noen sprekker, men det har ikke vert noe problem, den var såpass våt at jeg kunne lage en sandball av den, og klemte jeg sammen alt jeg orket, kom det noen få dråper vann ut. Jeg vet egentlig ikke hvor tykkt lag jeg har der, har desverre ikke noe å måle med heller ca like tykkt som to snusbokser tilsammen, men der hvor varme matta ligger er det noe tynnere, grunnet at det er så tettpakket at varmen skal slippe igjennom. |
![]() |
| Tutorial Tools | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tutorial | Tutorial Starter | Category | Comments | Siste melding |
| HOWTO Tiurtorv-sand blanding | Freddy90 | Utstyr | 40 | 05-08-2011 15:23 |
| HOWTO Tiurtorv-sand substrat | Freddy90 | Fakta-ark | 0 | 03-07-2010 21:17 |
| Sand substrat til frosk og salamander | sofokles | Generelt om amfibier | 3 | 02-09-2009 14:21 |
| Desert Sand substrat | Korlo | Slanger | 0 | 22-12-2008 12:00 |
| Leo substrat: Kalsium sand eller annet? | Snowballs | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 22 | 05-08-2008 19:41 |