"
<!-- google_ad_section_start -->Tv Terra<!-- google_ad_section_end -->
Tv Terra
Tv Terra
Published by The_Unwanted Mann
17-04-2010
Standard Tv Terra

Ok. hvet ikke helt hva jg skal starte med jeg da men. men her skal da jeg prøve og lage et Underlig Terrarium av en Gammel Tv som gikk i stykker. og da kom det en liten lyspære i hodet mit. Hva med og lage et Terrarium ut av en TV, Jeg er ganske heldig og har en gammel 32 tommers tv, som bruker Den gammle typen skjerm. den tunge typen med lys pære i seg. Så dette skal bli Veldig spenende
Tutorial Tools

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
By The_Unwanted Mann on 17-04-2010, 04:01
Standard

Her da noen små bilder av hva jeg har sommla meg til så langt.
Bare sånn basic demontering og kutting av kabler osv. må bare finne på en smart måte og få den Tunge skjermen ut, uten og ødelege den.

Her er et bilde av Det dekselet som sitter bak. som dere ser så er det plenty av Ventilasjon her så er fult mulig sikkert og ha et lit tropiskt Terra.

Dette her er sånn det ser ut inni. Som dere kansje ser så har jeg drept tvn med og nappe ut lit div kabler og tatt ut et stort kort som satt her inne.

Dette er da fronten. fordelen er at det er en flat skjerm der så det blir ikke så stort problem med og feste Glass på det og det er jo en fin fordel også. høytalere har jeg tatt ut. noe som ikke vises på bildet. oppe på toppen av bildet kan dere jo se det store kortet som satt inni kassa. Der tok jeg forsovet og lekte idiot og kløpte over allt som heter ledninger. Ja jeg huska på og koble ut Strøm kontakten Ellers trur jeg at jeg hadde blit godt stekt.

her er et bilde av selve baken på Tvn. på toppen så er det god ventilasjon. på sidene er det ganske god ventilasjon også under tvn er det god ventilasjon noe som ikke er vist på bildet men det kan du se på et av bildene på toppen. Det som er underst har jeg tenkt og tette igjen. den lille delen som er åpen bar på Tvn har jeg en liten plate til som er nå skrud ut og Tatt av lit forskjellige deler. på siden av terrariet hadde jeg noen koblinger som jeg også har fjernet. Fronten av tvn er jo på bryteren. der har jeg kansje tenkt ut en lit morsom ide som jeg sitter og leker lit med enda og det er jo ha en lys bryter der. men det kommer ann på om jeg skal ha lys inni der. trur jeg kommer til og ha lys inni der pg hele dekselet er jo Av plast som ikke er gjennom siktig så kansje det bringer noen fordeler og ha det der men jeg vet ikke enda.

Dette er et prosjekt som er i gang nå. Så hvis folk her vil komme med ider på hvordan jeg kan gjøre ting så er det Ganske kult. kansje jeg hører på deg eller kansje jeg luker øyene mine og ikke leser det Men jeg håper jo da på at dette her blir et vellyket forsøk til og bli et ganske uvanlig terrarium. så skal vel få fjerna skjermen i løpet av i dag som er 17.04.2010 også få fila ned skarpe kanter osv i terrariet som kan være skadelig for dyret. Dette er en ganske stor tv så jeg har vel egentlig tenkt til og tilpasse det en T.Blondie. Så følg med Dette kan bli spenende
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Comment

Tutorial Tools
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tutorial Tutorial Starter Category Comments Siste melding
Erfaringer med Exo Terra "Screen-terra" Sponnich Terrarier 14 21-01-2010 07:19

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:50.