"

Reptilfreaks.no > Terrarier og vivarier > D.I.Y Gjør det selv > Arbeidslogg Hjemmelaget terrarium til G. spatulata

Arbeidslogg Her kan du lage din egen logg og guide om prosjektene dine.

Comment

LinkBack Tutorial Tools Visningsmoduser
<!-- google_ad_section_start -->Hjemmelaget terrarium til G. spatulata<!-- google_ad_section_end -->
Hjemmelaget terrarium til G. spatulata
Published by Farnell Mann
18-12-2009
Standard Hjemmelaget terrarium til G. spatulata

Yes!

For et par måneder siden bestemte jeg meg for å skaffe meg en tella. Leste mye rundt og bestemte meg for å gå for en Grammostola Rosea, min lokale dyrebutikk hadde Grammostola Spatulata så gikk for den.
Glemte å ta bilder underveis, men her er terrariet litt under konstruksjon. Og et par bildet med innredning.

Før montering. Alle deler er på plass, med unntak av lokket. Og nå er det bare å skru det sammen.

Ferdig innredet. Fikk Helene ut av boksen sin og ut i terrariet til morgen i dag.

Hun bestemte seg for å klatre opp glasset og sitter der og kikker på meg i skrivende stund.
Ganske rolig til tross for at hun måtte tilbringe natten i fraktekassa si. Ingen truende positur, bare snudde seg mot penselen jeg flyttet henne med.

Luftehull
Tutorial Tools

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Comment

Tutorial Tools
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tutorial Tutorial Starter Category Comments Siste melding
tips til hjemmelaget terra marai92 Terrarier 10 17-11-2009 18:09
noen som har oppskrift på billig hjemmelaget terra?? marai92 Terrarier 1 15-11-2009 10:13
hjemmelaget (billig) terra! NFredrik Terrarier 32 16-10-2007 13:29
Terrarium! cobra_kai Småprat 10 29-10-2006 09:56
Billig hjemmelaget lås til ditt terrarie! tommyk Terrarier 3 19-04-2006 19:17

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:47.