"

Arbeidslogg Her kan du lage din egen logg og guide om prosjektene dine.

Comment

LinkBack Tutorial Tools Visningsmoduser
<!-- google_ad_section_start -->Pisani mekker terra<!-- google_ad_section_end -->
Pisani mekker terra
Published by Tony Mann
22-10-2009
Standard Pisani mekker terra

heisann. da har jeg begynt på nytt terra prosjekt.

fikk tak i et lite akvarium på 64liter (husker ikke målene)

siden det ikke var lister på dette tenkte jeg at det ville vært opptimalt å bruke som førstegans terra så tanken var å lage et lite vivarium som jeg kunne pusle på med.. men plutselig fikk jeg tak i noe glass jeg kunne kutte til selv. noen vinduer som bare var et år gammel. så ypperlig og kutte i. dette var første gang jeg skulle kutte i glass da.. men fikk det lovbart til

så da ble terra litt større enn hva som var tenkt så terra er nå 70x54x60(LxBxH)

har fått lagt noen røtter inn i terra og skummet de fast med byggskum. første gang jeg har gjort dette også.. og det ser vel strengt tatt slik ut også

bilde kommer innpå når jeg får lagt de inn på pc´en
Tutorial Tools

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
By Tony Mann on 22-10-2009, 17:46
Standard

da har bildene kommet innpå pc´en.. er dårlige mobil kamera bilder da.. men går hvertfall ann og se det

her er bilde av terra rett etter jeg hadde silikonert det:

så her er første delen med bygg skum kommet på.. første gangen dette, men ble relativt fornøyd

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
By Tony Mann on 29-10-2009, 16:00
Standard

da har jeg fått gjort litt mere med terra endelig

har fått skummet litt mere, og føler at jeg har skummet alt som skulle skummes

så har jeg satt igang med å få på jorden. har ikke mere silikon nå, så må kjøpes mer før jeg får satt igang igjen.
jeg har også fått lagt ned rør til fogger. men det går ikke ann og se på bildet. med andre ord; godt jobba til meg

ligg gjerne igjen en kommentar om det ønskes
Svar med sitat
By Tony Mann on 29-10-2009, 22:10
Standard

fant en silikon tube til, så da fikk jeg kommet litt lengre

har ikke børstet av overflødig jord enda, så det ser derfor ut som en slags jordhau
Svar med sitat
By Tony Mann on 01-11-2009, 15:02
Standard

her er jeg så og si ferdig med jorden. litt småtterier igjen bare.

så har jeg også fått på aluminiums lister under på det. tror jeg bare har under. siden det ser bedre ut uten lister på det. litt greit med ekstra støtte under bare
Svar med sitat
By Tony Mann on 22-11-2009, 12:45
Standard

da har jeg endelig fått gjort mere så her er nye bilder:

ferdig med jord og mesteparten av vanndelen

her har jeg fått kuttet til glassdørene.

første del av beplantning

her er fogger koblet på

slik det står nå.

så da er neste skritt å kjøpe flere planter, så blir det nok bedre
Svar med sitat
Comment

Tutorial Tools
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tutorial Tutorial Starter Category Comments Siste melding
noen her som mekker bergbakgrunner? straymond Terrarier 5 18-11-2009 19:50
noen her som mekker terrarier? straymond Utstyr 6 23-02-2005 16:47

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:46.