Robin's terrariebygging
Da er jeg tilbake 
Jeg har alltid hatt lyst på enten fat tail eller leos, helst fat tail da
men det har seg sånn at jeg har en akvarie reol hjemme, med 6 stk 85 litere..
så hvorfor ikke ofre den ene?

Det er altså et akvarie på 85 liter, 70*35*35cm (l*b*h)
siden jeg har holdt på med akvarier en del år, så har det jo dukket opp noen svære mangrove røtter oppigjennom tiden da, så fant fram 2 av de, la de i terra opp mot bakgrunnen, bytta litt plass, til alt ble perfekt 
så skummet jeg fast røttene, så mens jeg var i gang med å skumme så ordne jeg like så godt huler også 
en "kald" hule helt til høyre av isopor og en "fukthule" til venstre lagd av en gammel pokemon matboks hehe og jeg som aldri trudde jeg skulle få brukt den igjen^^
er forresten en hule til, eller et hull i ene rota, ganske så høyt oppe i terra, så det blir den varme hulen, da den er nærmest lyset 
Så når alt var skummet fast, og hadde tørka i et døgn eller mer, så var det bare å tenne opp en røyk og begynne å skjære vekk overflødig skum 
Her et ferdig resultat etter at jeg har skjært vekk masse skum 

og i dag har jeg dekket bunn, alt skummet og isoporet, og bakgrunnen med flislim, og strødd/presset ned litt knust tiurtorv over det bløte limet, for å få den litt mer skog/brune/fat tail fargen jeg har ønsket meg 
har lenge fundert på åssen jeg skulle hatt fått terra til å se bra ut, men alikavel være lett å rengjøre, og ikke skadelig for geckoen, og dette er løsningen min 
bilder kommer seinere 
Mvh Robin
kom gjerne med innspill 
|
 Tutorial Tools |
|
|
|
|
|