| Andre virvelløse dyr Snegler, eremittkreps, krabber og andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Fikk tak i noen Gromphadorhina portentosa, Hvese kakerlakker, artige krabater, disse har jeg kun som underholdning, ikke fordyr.
Hannene driver og stanger og hveser mot hverandre for å passe påterritoriene sine
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
stilig
var jo litt gøy at hannene stanga hehe
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: oslo
|
jeg får lettere angst av sånne, hehe. de var jo enorme.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Dem biter ikke og blir ganske rolige når man hånterer dem, hannene hveser mere en hunnene, dem lager også noen rare lyder innemellom. kan bli opptil 5 år gamle og 8 til 9 cm store.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Javisst stanger de.. det er egentlig litt sprøtt å se på.
Jeg hadde lest om det for en stund tilbake, men hadde aldri sett det før ganske nylig. Hørte MASSE romsteringer og skjønte ikke hvor lyden kom fra. Titter tilslutt inn hos kakkerlakkene, og der løp det rundt to kakkiser og var direkte pissed på hverandre. Hvesekakkiser er kult å dra frem når man har besøk også.. "SE PÅ DEN, DEN freser!" *poke* "FFSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!"
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har fått dem fra tyskland, av en kar som heter Thomas Vinman - http://www.vinmann.de/artenliste.rtf, kjempe grei kar og handle med og anbefales, har mye rart. sender med rask DHL og pakker veldig bra. kostet 15 euro for 5 par (hun/hann)
Her er noen andre kakerlakker som jeg fikk og er bedre som for til større kryp: Colourful Hissing Roach Elliptorrhina chopardi, Africa, reaches 5 cm bl, nice colour yellow/black, very good food insect, easily to breed, box wit 25 pcs, subadult/adult 15 euro |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |