| Andre virvelløse dyr Snegler, eremittkreps, krabber og andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Trondheim
|
Hei!
Jeg har blitt kontaktet av en mor, som har en 10-åring som er alvorlig kreftsyk. Gutten er svært interessert i tropiske insekter og edderkoppdyr, og mora prøver å få til noen gode opplevelser for gutten i tiden han har igjen. De bor i Drammen, og det lar seg dessverre ikke gjøre for dem å komme på besøk til mitt dyrerom i Trondheim. De har fått kontakt med en person som skal vise dem noen taranteller, men de vil gjerne ha kontakt med noen som har noen knelere, litt mer uvanlige pinnedyr og eventuelt noen spennende biller. Så er det noen i Oslo-området som har en eller flere av disse dyregruppene og som kan tenke seg å vise frem dyrene for denne gutten, så ta kontakt med meg på jan.rein@ub.ntnu.no, så skal jeg formidle kontakt. MVH Jan Ove
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
Jeg har en Goliath fuglejeger (den er 35cm stor, tarantellaen sin det<3) 1stk brachypelma emilia, en Zebra tarantella og en chilener...
Noe av det som gjør seg på ønskelisten? Har noen fler eksotiske dyr, men av diverse årsaker tar jeg de ikke med på tur rundt forbi.. Stakkars gutt :S Mvh, Venom. |
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Hei Nagash!
Kan du ikke sende meg en epost til jan.rein@ub.ntnu.no så snart som mulig, så kan vi koordinere vår innsats. Har fått en tilbakemelding, men tar ikke dette i åpent forum. MVH Jan Ove
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
Glemte å nevne at kameraten min har 2 stk deathstalker og 2stk nesehornbiller... De skulle nok overleve, men skorpionene er nymfer, så hvis dette skal finne sted om en måneds tid går det vel bra.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Pm til mej Nagahs
|
|
#7 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Vil bare rette en takk til Nagash og dere andre som jobber for å ordne et opplegg for gutten! Flott at miljøet har slike folk som dere!
MVH Jan Ove
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Desverre blir det for langt over fjellet for mine knelere nå om vinteren... men regner med at noen på østlandet kan stille ? Er jo flere som har nå etterhvert voksne individer av mine yngel av Sphodromantis sp.
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Jeg har bare knelere, popa spurca, og indisk og vietnamesisk pinnedyr, og en katt, men katter har han vel aldri sett før..
Jeg bor da i Drøbak, det er jo kanskje nærmere drammen enn oslo? Om jeg får kornsnok i tide, eller en annen snok/ slange, så kan det jo kanskje være interessant å komme for han? Er han dødssyk? Håper det går bra med han ..
![]() |
| Emner |
| entusiast, osloområdet, seriøs, søker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dere tattoofolk i Oslo-området.. | CamStatic | Småprat | 29 | 07-07-2009 01:55 |
| Dyrlege i Hamar-området?? | vanity | Skilpadder | 0 | 11-10-2007 15:19 |
| noen i drammens området... | Hermansen | Fôrdyr | 2 | 01-07-2007 17:17 |
| Bra dyrebutikker i Oslo området | Eggy | Skorpioner | 9 | 21-02-2006 11:37 |
| Søker hjelp! | snoken | Gekkoer | 11 | 01-09-2005 23:01 |