| Andre virvelløse dyr Snegler, eremittkreps, krabber og andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Noen som har noa sannt? De er bare helt råe! ^^ Litt hjelp ang? Hvem type er det man har i fangenskap???
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2007
|
ja, har land eremitt kreps. det e vel typen du har i terrarie.. kan ikkje rase navne men d e bare å spør i en dyrebutikk så gir dem d den infoen;P
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Se her -> http://www.reptilfreaks.no/index.php...774&highlight=
Jeg vet ikke hvorfor dette innlegget har havnet under Insekt pass, men men Edit: flyttet innlegget som du linker til over i riktig kategori (DanFekar) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
spørst alt etter hvilken eremitt kreps du er på jakt etter, etter min mening så er disse dyrene kjempe kjelidge
ganske nervøse dyr og gjemmer seg i skallet nesten med en gang noe kommer bort til den.men er det noe info du trenger, så er det bare og søke på google, med latinsk navn + caresheet f.eks (lacerta vivipara) det er en av de betse måtene å få info om et dyr på, syns jeg vertfall ![]() lykke til!
|
![]() |
| Emner |
| eremitt, kreps |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Eremitt-Kreps | aleXXX | Andre virvelløse dyr | 9 | 08-08-2008 01:12 |
| blå ferskvanns hummer/kreps | reptilfrelst | Andre virvelløse dyr | 8 | 05-05-2008 22:32 |
| Frosk, Kreps og Hummer (ferskvann) | Malin.. | Lover og regler | 6 | 28-01-2008 14:18 |
| Skal skaffe meg eremit-kreps!! | Øglefrelst | Generelt om reptiler | 3 | 04-01-2007 18:53 |
| ermitt kreps | gunda | Småprat | 4 | 03-06-2006 17:22 |