| Andre virvelløse dyr Snegler, eremittkreps, krabber og andre virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Alder: 34
|
Jeg holder på å sette sammen en nettside/blogg om snegler. Det ville være veldig hyggelig hvis noen kunne tenke seg å bidra - med bilder, enkeltartikler eller som medredaktører/bloggere.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Oslo-området.
Alder: 28
|
Hei.
Jeg vil gjerne bidra etterhvert, men har akkurat startet opp med landsnegler (dvs. jeg har ikke engang fått de enda) Har også noen akvariesnegler, og ønsker meg stadig flere av disse også. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom akvaforum.no, hvis du ikke allerede kjenner til den. Der er det bl.a. en dame som heter Heidi Ingdal som driver med akvariesnegl. Hun har omtrent alle sortene man kan få tak på tror jeg, dessuten tar hun noen fantastiske bilder! Sist endret av Tinky; 19-12-2011 kl 18:52. Begrunnelse: Skriveleif |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Oslo-området.
Alder: 28
|
Har lest noen flere innlegg på forumet og skjønner at du vet om denne siden forlengst.
Men det kan jo kanskje hjelpe noen andre som leser denne tråden og ikke har besøkt akvaforum enda... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Alder: 34
|
Jeg har invitert Heidi til å bidra, men ikke fått svar. Som du ser mangler det meste på akvariesnegler, så om du kunne tenke deg å skrive noe om det, ville jeg bli veldig glad!
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| snegler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kongepyton Søker partner! | Regius | Boa og pyton | 2 | 29-08-2011 00:51 |
| søker Gobblin | variegatae | Småprat | 1 | 20-07-2010 17:17 |
| søker div hanner | duefjes | Byttelån av dyr for parring. | 3 | 10-08-2009 11:25 |
| Søker en sang!!! | blowfish83 | Småprat | 2 | 13-05-2009 20:17 |
| Søker hjelp! | snoken | Gekkoer | 11 | 01-09-2005 23:01 |