|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Etter en lang dag med leting fant jeg endelig huggorm. Gikk tur langt inni furuskogen og på en fjellflekk midt i lyngen så jeg en svart klump. Trudde først det var elgmøkk eller noe slikt, men gjennom zoomen på kameraet så jeg at det var en slange!
![]() Jeg kom meg nærmere og fikk tatt noen bilder. Jeg ble brått veldig usikker på hva slags slange det var, siden jeg ikke syns den ligna på huggorm. (slik jeg så for meg den i hodet mitt) I tillegg var den i hamskifte, så jeg så ikke øynene så godt. Etter å ha tatt ferdig bildene, så tok jeg den opp for en nærmere titt. Så da at dette faktisk var huggorm og var meget fornøyd med å nå målet mitt med å finne huggorm i påsken. ![]() Bilder: Slik lå den til når jeg fant den: ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
|
Vært ute 2 ganger i dag selv. Har gått steingjerder og løkker opp og ned i flere timer både i sola og nå etter den har gått ned. Fant INGENTING! Hmf.. Men den her må jeg si var veldig fin! Helt svart
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Så flott at du fant hoggorm!!
Artig!Og en så flott èn i tillegg! Er ikke så ofte å finne svarte ormer, så der var du heldig!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ja jeg tenkte det når jeg sto der at det er vel ikke så mange svarte huggormer, så hadde dobbel flaks.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Så nyydelig
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Gratulerer
![]() Håper veldig på å finne en svart hoggorm selv en gang. Det er faktisk dobbel flaks Fant en drit hissig frøken i dag under en stein (av alle plasser)
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Leverte inn en innlevering i biologien før påske,om biologisk mangfold,evolusjon osv,der jeg hadde valgt huggormen som hoved-organisme
Smettet inn noen gode ord om den,mange bilder,og noe inspirasjon fra reptilfreaks Håper på god karakter I tillegg skal jeg ha foredrag om huggorm etter påske,bare å komme med noen tips om dere har
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Den jeg fant hveste mye, men hogg aldri.
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Samme har jeg opplevd.
Tror nesten vi må tråkke på den for att den skal bite.den prøver som regel å stikke av fort som fy.finner den ingen utvei biter den nok. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |