|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
|
Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å vise dere bilder som jeg også har tatt!
Bildene er av "Preben". Han er en nydelig basilisk, som eiges av min storebror. Sist endret av DanFekar; 21-07-2008 kl 14:55. Begrunnelse: Flyttet bildene dine til en egen tråd :) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Det var en flott liten kar!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takker for komentarer
Er det noen andre som har basilisker?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Noen som har bilder av sine basilisker? :]
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
|
Kan ikke dere som holder øgler av Basiliscus sp legge ut noen bilder av terrariene deres.Jeg er veldig nysgjerrig på og se hvordan dere tilpasser en del av de kravene disse øglene krever som fks et høyt terrarie med vanndel, masse vegetasjon og greiner til og klatre , gjemme seg i og på, høy luftfuktighet mellom 70-90%, full spektrum uva/uvb belysning osv..
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Det er ikke mine, så jeg vet ikke hvor mye fuktighet de har i buret sitt. Men de har for litte terra.. Så de skal jeg snakke med dem om. De burde ha lengre.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
Jeg hadde engang en brun basilisk som ble omplasert hos meg, og som fikk nye "foreldre" etter en liten stund..
Har et bilde av den her.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| basilisken, preben |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|