"
Gammel 23-06-2008, 01:03   #1
Reptilfreak

Tarantellen sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
Meldinger: 869
Standard Din drøm!

Vil tror at mange her inne er som meg, at de går rundt og tenker dag og natt på et prosjekt de gjerne skulle gjort, men får ikke gjort det enda ihvertfall pga penger, plass eller tid.

Det jeg digger å høre om er andre sine prosjektplaner eller hvilken dyr de vil anskaffe seg, så håper dere vil fortelle meg om deres drøm!

Mine to ting som jeg tenker mye på nå for tiden, er å skaffe meg 2-3 ackisser og et stort terra, gjerne 300*70*60 (L*B*H) eller noe slikt.

Den andre drømmen er et minst like stort terra med en stor avlsgruppe leoser, gjerne opptil 8 hunner, og en hann i mange forskjellige fancy morpher. High yellow, bandit, raptor, albino, osv! Også innredet det med ørkensand over hele, samt steinhell(er) som dekker minst 30-40% av terraet. Skulle også tatt inn et par store stener, som hadde vært fin å klatre på. Samt røtter og gjerne et bonzaitre. Og ikke minst et stort fossefall som hadde gått ned til en liten dam.

Men har ikke i nærheten av råd til dette desverre! :/ Men det kommer, det kommer!
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand
Tarantellen er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-06-2008, 02:20   #2
Reptilfreak

Renor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
Meldinger: 456
Standard

Eg vil ha eit kameleon-terrarium på størrelse med klesskapet mitt. Det vil kome når eg flyttar for meg sjølv og reptilar blir lovleggjort i Noreg!
Svar med sitat
Gammel 23-06-2008, 06:18   #3
Reptilfreak

twinker sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
Meldinger: 365
Standard

drømmer om 4x 180.90.50 lbh herptek
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-06-2008, 06:35   #4
Caffeinism
Admin

_Nagash_ sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
Meldinger: 5,364
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Drømmer om å få så mye peng at jeg kan kjøpe opp jobben, gjevne den med bakken og lage dyrepark der

Vil ha stor krokodilledam og mange mange varaner!
Svar med sitat
Gammel 23-06-2008, 07:59   #5
Reptilfreak

Blodstrupmoen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: I Kristiansund igjen for ett års tid..
Alder: 29
Meldinger: 488
Blog Entries: 10
Standard

Når jeg og fruen skal bygge hus (en liten drøm i seg selv) så skal vi lage en kjellerstue eller lignende som skal innredes med masse terra'er etc..
Vi skal blant annet ha en slags "sushi-bar" (de har jo et akvarie som arbeidsbenk) med leo's, ackie's eller lignende. (Disse skal seff ikke spises)
Denne baren skal ha en søyle av terrarier med trelevende tella'er inni.
Ellers rundt om i "stuen" skal vi lage skillevegger og andre innebygde hyllesystem med terra'er inni.
Selve "stuebordet" skal selvsagt være et svæært terra med helst en Python regius av den typen her inni:
Men fruen er ikke så glad i slanger, så vi får se hva tiden briger..

Dersom huset blir bygget, ja da skal det være en hel hær, to tornado'er og en istid imot meg for å stoppe bygging av dette rommet
Svar med sitat
Gammel 01-07-2008, 22:14   #6
eLx
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 22
Standard

Min drøm(I første omgang)
Er å få til et Terra på 200x60X80.
For så å få lys og ALT i orden.
Og etter alt er klart, få hjem en skjeggis. !
eLx er offline  
Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 11:37   #7
Reptilfreak

Joystick sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
Meldinger: 603
Standard

Min drøm er å få en eller flere slanger, en gecko eller to og å få moped
Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 11:46   #8
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,720
Blog Entries: 12
Standard

Diverse slangeoppdrett.
Da fokusere mest på kongepyton morphs, og blodpyton og womas. Kanskje noen "renraset" kongeboaer i morphs. Er så mye miks ute og går, det ække noe fint på disse.

Fortsette med gecko-oppdrettet, med flere morphs. Vil hovedsakelig få til mer bandits, kritthvite mack snows med få flekker, tangerine albino, enigma og shtc

Crested geckos - morphs.

Så må jeg innrømme, har fått en liten crush on "Varanus panoptes rubidus", gulflekket varan(?) <3

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 12:35   #9
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
Meldinger: 2,423
Blog Entries: 25
Standard

Min absolutt største drøm, når et gjelder øgler, er et par med Varanus varius, aka Lace Monitor. De er så utrolig pene, skikkelig stilig kroppsbygning. Og de kan, om man er heldig, bli ganske tollerante mot mennesker (nei, de blir ikke "tam").

Ellers er jo Varanus salvadorii ganske cool, men det er litt mer en drøm man aldrig prøver å gjøre til virelighet, medmindre man har noen nerver, sener og fingre tilovers

Member of:
-Miroxx fanclub- og -Kverulantene-
Viridovipera er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
din, drøm

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 00:24.