|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Vil tror at mange her inne er som meg, at de går rundt og tenker dag og natt på et prosjekt de gjerne skulle gjort, men får ikke gjort det enda ihvertfall pga penger, plass eller tid.
Det jeg digger å høre om er andre sine prosjektplaner eller hvilken dyr de vil anskaffe seg, så håper dere vil fortelle meg om deres drøm! Mine to ting som jeg tenker mye på nå for tiden, er å skaffe meg 2-3 ackisser og et stort terra, gjerne 300*70*60 (L*B*H) eller noe slikt. Den andre drømmen er et minst like stort terra med en stor avlsgruppe leoser, gjerne opptil 8 hunner, og en hann i mange forskjellige fancy morpher. High yellow, bandit, raptor, albino, osv! Også innredet det med ørkensand over hele, samt steinhell(er) som dekker minst 30-40% av terraet. Skulle også tatt inn et par store stener, som hadde vært fin å klatre på. Samt røtter og gjerne et bonzaitre. Og ikke minst et stort fossefall som hadde gått ned til en liten dam. Men har ikke i nærheten av råd til dette desverre! :/ Men det kommer, det kommer!
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Eg vil ha eit kameleon-terrarium på størrelse med klesskapet mitt. Det vil kome når eg flyttar for meg sjølv og reptilar blir lovleggjort i Noreg!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
drømmer om 4x 180.90.50 lbh herptek
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Drømmer om å få så mye peng at jeg kan kjøpe opp jobben, gjevne den med bakken og lage dyrepark der
![]() Vil ha stor krokodilledam og mange mange varaner!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: I Kristiansund igjen for ett års tid..
Alder: 29
|
Når jeg og fruen skal bygge hus (en liten drøm i seg selv) så skal vi lage en kjellerstue eller lignende som skal innredes med masse terra'er etc..
Vi skal blant annet ha en slags "sushi-bar" (de har jo et akvarie som arbeidsbenk) med leo's, ackie's eller lignende. (Disse skal seff ikke spises) ![]() Denne baren skal ha en søyle av terrarier med trelevende tella'er inni. Ellers rundt om i "stuen" skal vi lage skillevegger og andre innebygde hyllesystem med terra'er inni. Selve "stuebordet" skal selvsagt være et svæært terra med helst en Python regius av den typen her inni: ![]() Men fruen er ikke så glad i slanger, så vi får se hva tiden briger.. ![]() Dersom huset blir bygget, ja da skal det være en hel hær, to tornado'er og en istid imot meg for å stoppe bygging av dette rommet
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Min drøm er å få en eller flere slanger, en gecko eller to og å få moped
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Diverse slangeoppdrett.
Da fokusere mest på kongepyton morphs, og blodpyton og womas. Kanskje noen "renraset" kongeboaer i morphs. Er så mye miks ute og går, det ække noe fint på disse. Fortsette med gecko-oppdrettet, med flere morphs. Vil hovedsakelig få til mer bandits, kritthvite mack snows med få flekker, tangerine albino, enigma og shtc Crested geckos - morphs. Så må jeg innrømme, har fått en liten crush on "Varanus panoptes rubidus", gulflekket varan(?) <3
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Min absolutt største drøm, når et gjelder øgler, er et par med Varanus varius, aka Lace Monitor. De er så utrolig pene, skikkelig stilig kroppsbygning. Og de kan, om man er heldig, bli ganske tollerante mot mennesker (nei, de blir ikke "tam").
Ellers er jo Varanus salvadorii ganske cool, men det er litt mer en drøm man aldrig prøver å gjøre til virelighet, medmindre man har noen nerver, sener og fingre tilovers
|
![]() |
| Emner |
| din, drøm |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|