|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Østlandet
Alder: 28
|
Hei og hopp
![]() Jeg har jo min lille Afrodite, som vokser som ugress, og i den anledningen har jeg et spørsmål ![]() Da det er rimelig varmt i terraet hennes, blir det ganske tørt. Og hun vokser ganske greit, så hun har ham-skifte nærmest kontinuerlig. Men har lagt merke til at hun har noe problemer med tørrheten i terraet, som da resulterer i at det blir en case med hamrester på haletipp og tær. Hittil har jeg hatt henne i badekaret en til to ganger i uken for å løse problemet og nå har jeg montert opp en fogger, som sørger for morgendis (står på en tre kvarter før varme og lys slår seg på), men virker ikke som det er nok. Har hatt leoser før, som hadde fuktboks, og dermed aldri problemer med ham og slikt, og lurer da på om det kanskje kan være noe for Afro? Mvh E |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Fuktboks må du ha ja
Har du plass til et lite "badekar" så er det knall da de ofte elsker å bade! Spray/hell også mye vann der hun oftest ligger når hun skal gjemme seg, under sten, bark etc.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Østlandet
Alder: 28
|
Akkurat
![]() Ja, jeg har det største Exo-vannfatet hos henne, og det er så digert at hun får plass til full kroppslengde i det ![]() Fungerer som basseng ![]() Men jeg kjøpte en liter is, og skal en tur ut i hagen, så blir det fuktboks med mose ikveld
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| ackie, ham |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Varan Ackie og ekstremgraving | nemesis230ce | Andre øgler | 2 | 29-06-2008 20:52 |
| Varan Bade ackie..? | nemesis230ce | Andre øgler | 3 | 24-02-2008 20:08 |
| Varan Ackie temp | nemesis230ce | Andre øgler | 2 | 01-02-2008 07:57 |
| Ackie vs. Leo | nidhogg | Filmsnutter | 50 | 24-01-2007 13:02 |