|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Afrodite, min Basiliscus plumifrons har fått seg ny bestevenn!
beklager en noe laber kvalitet, kameraet har streika så jeg får ta til takke med mobilen ^_^ ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Når jeg først så det første bilde, så trodde jeg på det *flau*... Skjønte ikke først i 2'dre bilde at det var en fin liten plastikk dings som sier "pip,pip"
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Basiliscus plumifrons dyrebuticius ?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Hehe, det var morsomt^^
Dem passet fint sammen
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
du skal ikke se bort i fra at vi står ovenfor en ny art her
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Norge
Alder: 23
|
Herregud så utolig nusselige de er..
Want one
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Første jeg tenkte var, "Fy f*** så rå dyr! Sikkert hun og hann. Står disse på positivlista tro?? Hmmm.. den ene der ser jo ikke ekte ut en gang."
Først på bilde nr 2 gikk det opp et lys for meg hahaha!!! veldig bra!! Edit: ser denne står på positivlista!! Dritbra! Nå gjelder det bare å få den gjennom! Sist endret av Martink; 25-04-2008 kl 17:14. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
jeg må innrømme at jeg så det ikke før jeg leste at det var en plastikk... så at det var noe rart ved øynene, men reagerte ikke noe mere i skallen for det hehe
Basiliscus plumifrons plasticius er et bedre navn
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
hihi syns de er så søte sammen, bare for å si en ting, jeg har ikke satt dem sammen selv, jeg hadde henne ute en tur for å gjøre den daglige rens i "karantene" boksen, og da gjør hun som hun vanligvis gjør, tusler rundt på golvet (det er varmekabler der). Så hopte hun framover og stoppet tilfeldig vis akkuratt med handa over "leken og 1 minutt seinere va hun i matmodus og jakta iherdig på kakerlakker, så kjekt sammentreff, hun er jo så herlig
|
|
![]() |
| Emner |
| afrodite, bestekompis, fått, har |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nå har jeg fått E.T | Jon M | Pinnedyr | 3 | 16-07-2008 17:57 |
| Da har vi fått egg! | CamStatic | Agamer | 22 | 28-04-2008 16:43 |
| Hva har vi fått i hus? | Elvis | Taranteller | 14 | 17-11-2007 15:08 |
| fått meg to små | sandtrøen | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 13-08-2006 18:05 |
| Jeg er fått vannskillpadde! | pysj | Skilpadder | 2 | 06-11-2005 14:26 |