|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Østlandet
Alder: 28
|
Heisann
![]() Var en tur i Sverige idag, i Stockholm, og hentet meg et nytt lite nurk. Hun er en ackie-hunn, født november 07, og har fått navnet Afrodite ![]() Hun er en perfekt liten ackie, med alle "fingre" og klør i behold, lang hale og veldig fine farger. Bilder kommer ![]() Mvh E |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Gratulerer med ackis
![]() Var du på expo midt messen ?
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
|
Grattulerer!
Disse er skikkelig tøffe. Har du en eller ei fra før, eller er det bare jeg som surrer? Mvh Robin
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
|
grattis med ny rakker
gleder meg til bilder jeg å mvh powerboy
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takker takker , alle sammen
![]() Er så spennt på hvordan hun utvikler seg, hun er bare lille ungen enda. Fra nese til haletipp er hun vel 17-18cm ![]() Var på Expo Mitt messen ja, dro dit med han jeg kjøpte Afrodite av. Var en grei messe, men var mindre dyr der enn vanlig. Ganske mye gekko, gikk i Phelsuma, Leoser og div tokey og slikt. Og en god del slanger Ble ganske stum når jeg så noe av de som lå til salgs for 85-100.000kr![]() Men de var unektelig kule Må tilbake om et års tid og kjøpe klekker da de var ganske gunstige på messen, kun 1350,- Har desverre ingen bilder, da jeg egentlig ikke hadde tenkt meg på messen, og da lagt kameraet igjen hjemme ![]() Men skal få tatt noen bilder av Afrodite, så dere får se nykomlingen
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Her er bilder av Afrodite
![]() ![]() Småhissig ![]() ![]() Ute og kikker seg rundt i terraet ![]() Klatre klatre ![]() Fortsatt hissig ![]() Forresten, noen som vet beste måten å få henne tam på?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Så nydelig!
Biter hun hardt? det med å få tam. nå har jeg ikke erfaring med ackier. men på reptilene mine så har jeg fikla med ting i terra uten å være nær dyret slik at de ettervert vender seg til at hender ikke er farlig. Så er det egentlig bare å håndtere slik at de vender seg til det.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Så tøff! Kan egentlig ikke fatte at varaner kan være såpass småe, ettersom jeg bare har sett på svær varaner, til bake i tid. Har lyst på ja
|
|
![]() |
| Emner |
| familiemedlem, nytt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||